یکشنبه، دی ۱۰، ۱۳۹۶

قیام ایران - وحشت امام جمعه‌های خامنه‌ای از خطر مجاهدین و سرنگونی نظام

آخوند رمضانی‌پور امام جمعه رژیم در رفسنجان: در مشهد روز پنجشنبه (مجاهدین) به خیابان آمدند
آخوند عبدوس امام جمعه رژیم در سمنان: شعارهایی که در تجمع روزهای اخیر سرداده شد، ناشی از توطئه‌یی ساماندهی شده است که اصل نظام را نشانه گرفته که نیاز به هوشیاری دارد... در فتنه ۸۸، دشمن به‌دنبال براندازی نظام بود.
آخوند سعیدی، امام جمعه خامنه‌ای در قم گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد فتنه و آشوب در نظام است و از سال 88تا 98در اندیشه فتنه دیگری هستند که باید مراقب باشیم.
آخوند طه محمدی امام جمعه خامنه‌ای: (مجاهدین) در این کشور 17هزار را کشتند و اکنون مظلوم نمایی می‌کنند.
امام جمعه رژیم در سیرجان، آخوند حسینی: همدستی (مجاهدین) و استکبار جهانی طراح این نقشه شوم بودند و پیش‌بینی شکست نظام را کرده بودند.
آخوند عابدینی امام جمعه رژیم در قزوین: (رهبر مجاهدین) در عملیات مرصاد به خبرنگاران گفته بود به‌زودی در تهران مصاحبه خواهیم کرد.
آخوند فوادیان امام جمعه خامنه‌ای در دامغان: فتنه‌گران اقدام به تخریب نهادهای قانونی کشور و بازی با حیثیت نظام در داخل و خارج کشور کردند... به آتش کشیدن مکانهای نظامی، ایجاد امید در دل دشمن برای ایجاد انقلاب در ایران، افزایش تهدیدها و تشویش اذهان از دیگر پیامدهای فتنه ٨٨بود.
امام جمعه رژیم در اهواز: اساس نظام با فتنه 88به خطر افتاده بود.
امام جمعه خامنه‌ای در آستارا: هدف اصلی از فتنه، براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.
امام جمعه رژیم در اصفهان آخوند طباطبایی‌نژاد: فتنه‌گری می‌کنند و افرادی هم از آنها تبعیت می‌کنند... فتنه‌گران در فتنه‌گری بسیار قوی هستند...
آخوند مهدی‌نژاد امام جمعه رژیم در خور: کشورهایی که قبل از فتنه بر ضرورت رابطه با نظام تأکید می‌کردند، بعد از فتنه دست به دخالت در امور داخلی ما زدند... لحن غربیها در آغاز فتنه عوض شد، موضع و نگرش آنها در فتنه تغییر کرد.
آخوند قاسمی امام جمعه خامنه‌ای: در سال ۸۸فقط به قصد براندازی نظام وارد میدان شدند... و هنوز هم دشمن در جبهه‌های مختلف قصد ایجاد فتنه‌های بعدی و بزرگتر را دارد و اخیراً هم به‌دنبال فتنه اقتصادی و اجتماعی است،
امام جمعه رژیم در ساری آخوند طبرسی: قصد داشتند با سردادن شعار‌هایی جمهوری اسلامی را ساقط کنند. (آنها) هرگز از فتنه‌انگیزی دست نخواهند کشید.
آخوند یعقوبی یعقوبی امام جمعه رژیم در بجنورد: اجازه ندهید حادثه‌یی ایجاد شود و نشان‌دهنده نارضایتی مردم باشد. هدف دشمنان نظام همین است، آنها می‌خواهند مردم را ناراضی از نظام جلوه دهند و مسائل اخیر در حقیقت فتنه جدید است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر