پنجشنبه، دی ۱۴، ۱۳۹۶

قیام‌کنندگان ایران در مصاحبه با فاکس‌ نیوز بر ادامه تظاهرات تا تغییر رژیم آخوندی تأکید کردند

یک تظاهر کننده 31ساله در تهران که خود را با نام آزی معرفی کرد به فاکس‌ نیوز گفت: «این یک انقلاب علیه آخوندهاست. ایران قیام می‌کند. من از دونالد ترامپ به‌خاطر حمایتش متشکرم اما ما نیازبیشتری داریم... اوباما به مردم ایران خیانت کرد. او به آخوندها باج داد و با خامنه‌ای همکاری کرد. او به مردم سوریه هم خیانت کرد. اما ترامپ این کار را نکرد. بنابراین ما انتظارات واقعی داریم. ما خواستار تحریم علیه رژیم ایران هستیم. آنها پول ما را غارت کرده‌اند. آمریکا نباید به آخوندها پول بدهد».
وی گفت:‌ ما برای جنگ تا به آخر آماده‌ایم.
او قول داد «این بار حتی اگر بمیریم متوقف نمی‌شویم. این بهای آزادی است. ما نمی‌ترسیم. من یک رزمنده آزادی هستم. ممکن است همین امشب کشته شوم».
فاکس نیوز گفت:‌ سایر ایرانیانی که با فاکس‌ نیوز صحبت کردند موافق بودند که هدف آنها ساده است: دیگر رژیم آخوندها بر کشور حاکم نخواهد بود.
نیک دانشجوی مهندسی دانشگاه تهران ۲۷ساله گفت: «این (تظاهرات) فقط به‌خاطر (وضعیت) اقتصادی نیست این بار سیاسی است. مردم ممکن است دلایل زیادی برای تظاهرات داشته باشند و همه دلایل به این ختم شده که ما صبرمان لبریز شده. همه پولی که در توافق با رژیم ایران داده شد برای گسترش نیروهای امنیتی در سوریه و لبنان صرف شد. همه مردم این را می‌دانند. ما ادامه می‌دهیم تا این رژیم را سرنگون کنیم. ما از ترامپ به‌خاطر حمایتش متشکریم اما ما نیاز داریم که سایر کشورها ساکت نمانند».
این منبع افزود:‌سایر تظاهرکنندگان که در صحنه بودند به فاکس‌ نیوز گفتند اکثر شرکت کنندگان «جوانان هستند»، بسیاری دانشجویان دانشگاهها هستند که در کنار آنها تعدادی دانش‌آموزان دبیرستانی قرار دارند.
تظاهر کننده دیگری بانام هارون ۲۳ساله دانشجوی ارتباطات است. او گروهی از تظاهرکنندگان را که همکلاسی بودند و از چشم‌اندازهای تیره خود خسته شده بودند هماهنگ می‌کرد. او تأکید کرد «دانشجویان و مردم عادی توسط پلیس کشته و مجروح می‌شدند. چرا که ما پوسترهای سران رژیم ظالم را پاره کرده و می‌سوزاندیم. ما فقط شادی می‌خواهیم. ما خواستار کمک از مردم آمریکا برای پایان دادن به این رژیم هستیم».
هارون گفت تظاهرات ضدحکومتی روزانه افزایش پیدا می‌کنند با وجود تلاش مقامهای رژیم ایران برای خاموش کردن آن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر