جمعه، آذر ۱۷، ۱۳۹۶

ای‌ یو ریپورتر: سیاستمداران اروپایی از اتحادیه اروپا خواستند روابط را با رژیم ایران منوط به پایان یافتن شکنجه و اعدام قرار دهند


ای یو ریپورتر روز پنجشنبه در گزارشی از اجلاس اتحادیه اروپا با حضور دوستان ایران آزاد نوشت: «شرکت کنندگان در این نشست به‌شدت دخالتهای مخرب رژیم ایران را در سراسر منطقه از جمله سوریه، عراق، لبنان و یمن و حمایت از شبه‌نظامیان افراطی و گروه‌های تروریستی، محکوم کردند.
مریم رجوی ، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران که سخنران اصلی در اجلاس چهارشنبه بود، گفت از لحاظ اقتصادی، رژیم ایران در آستانه ورشکستگی قرار دارند. به‌لحاظ اجتماعی، آنها بیش از هر زمان دیگر ایزوله شده‌اند
مریم رجوی خاطرنشان کرد تا زمانیکه جامعه بین‌الملل این رژیم را به‌خاطر رفتار مخرب خود مورد مؤاخذه قرار ندهد، آخوندها به ماجراجوییهای خطرناک خود ادامه خواهند داد. راه‌حل نشان‌دادن قاطعیت است، نه دادن امتیازات. متأسفانه اتحادیه اروپا ارزشهای خود را رها کرده تا تجارت با آخوندها را گسترش بدهد. اتحادیه اروپا چشم خود را به نقض فاحش حقوق‌بشر در ایران بسته است».
پرزیدنت شورای ملی مقاومت گفت که اتحادیه اروپا می‌تواند نقش مثبتی در صلح و ثبات در خاورمیانه ایفا کند و به همین ترتیب باید رژیم ایران را در برابر جنایات خود علیه مردم ایران و به‌ویژه قتل‌عام در سال 1988 محکوم کند. آنها می‌بایست خواهان اخراج سپاه پاسداران ایران و نیروهای وابسته به آن از سوریه و سایر کشورهای منطقه باشند، هم‌چنین توقف برنامه موشکی بالستیک رژیم. عدم پیروی از این فراخوانها باید منجر به تحریم نفتی رژیم و دور نگه‌داشتن آنها از دسترسی به سیستم بانکی بین‌المللی گردد...».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر