جمعه، آبان ۱۹، ۱۳۹۶

جنایت تروریستی رژیم آخوندی در هلند

رویتر در 18آبان به‌نقل از پلیس هلند گزارش کرد احمد مولا نیسی 52ساله مؤسس یک گروه عرب که خواهان جدایی استانهای نفت خیز بود به ضرب گلوله در هلند کشته شد.
یک بیانیه پلیس هلند گفت یک مظنون در صحنه تیراندازی در لاهه بعد از این‌که تلاش کرد فرار کند، دستگیر شد. پلیس هلند در این بیانیه گفت: ”دخالت فرد دستگیر شده در این حادثه در حال تحقیق است. “
بنا بر خبر رویتر احمد مولا در ژوئیه گذشته، مسئولیت چندین حمله در داخل ایران از جمله کشتن دو عضو سپاه پاسداران را برعهده گرفته بود. رویتر در ادامه می‌افزاید، (رژیم) ایران عربستان سعودی را متهم به تأسیس این گروه جدایی‌طلب فعال در ایران می‌کند، اتهامی که ریاض آن را تکذیب می‌کند.
بنا بر خبرها، احمد مولا نیسی شامگاه چهارشنبه 8نوامبر در مقابل درب منزل خود در لاهه پایتخت هلند بضرب 3گلوله به‌ سر و سینه ترور شد و قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت.
در رسانه‌های هلند به‌نقل از دو همراه احمد مولا، آمده است که وی در مقابل درخانه‌اش هنگام پیاده شدن از ماشین توسط فردی که صورت خود را پوشانده بود با کلت کمری مجهز به صداخفه‌کن از پشت سر هدف قرار گرفت.
به گزارش سایت العربیه، در بیانیه کوتاه این گروه اعلام شده است احمد مولا، توسط 'دستان خائن' ترور شده است. خانواده احمد مولا رژیم ایران را متهم به این ترور جنایتکارانه می‌کنند.
به اغلب احتمال، منظور از دستهای خائن که طبق اطلاعیه این گروه برای منافعشان و پول خود را فروخته و دست به این جنایت زده‌اند، مأموران و عناصر نفوذی اطلاعات رژیم هستند.
یادآوری می‌کنیم که مقاومت ایران پیوسته خواهان اخراج مأموران رژیم از کشورهای اروپایی طبق مصوبه آوریل 1997شورای اتحادیه اروپا و محاکمه و مجازات عاملان و آمران ترورهای جنایتکارانه سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات رژیم آخوندها بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر