سه‌شنبه، آذر ۰۷، ۱۳۹۶

دارائی‌های ملی بار شتر ولایت!

درحالیکه پروژه‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی یکی پس از دیگری در حال خاک خوردن می‌باشند و در حالیکه بحران رکود بیش از ۶۰ درصد از تولیدات و صنایع بزرگ و کوچک را محاصره کرده است، رسانه‌های حکومتی از «واردات شتر از کشورهای اروپایی» به دیکتاتوری ولی‌فقیه خبر داده‌اند.
یک گزارش حکومتی ضمن اعتراف به واردات شتر از سوی دولت رژیم آخوندی نوشت: «بر اساس آمار گمرک، در شهریورماه امسال، فهرست واردات عجیب و غریب کشورمان کامل شد چرا که ایتالیا، انگلستان و آلمان توانستند به ایران، شتر صادر کنند».
این وضعیت خنده‌دار ولی تأسف‌آور در حالی است که با گذشت قریب دو سال از برداشته شدن تحریم‌ها و درحالیکه میلیون‌ها هموطن ما به دلیل نبود سرمایه‌گذاری، سوء مدیریت و مجموعه بحران‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، همچنان بیکار و بدون چشم‌انداز برای زندگی بهتر بسر می‌برند، آخوندهای فاسد برای تقرب هرچه بیشتر به شرکای تجاری خود، اکنون از «شیر مرغ تا جان آدمیزاد» نیز از این کشورها وارد می‌کنند.
این گزارش با اشاره به این واقعیات می‌افزاید: «مطابق آمارهای رسمی، محموله شتر وارداتی از انگلستان در شهریورماه ۱۳۹۷ به وزن ۲۵۴۳۰ کیلوگرم و ارزش ۴۱۹۶۰ دلار بوده است.
محموله شتر وارداتی از ایتالیا هم به وزن ۶۹۱۰ کیلوگرم و ارزش ۱۱۴۰۲ دلار و محموله شتر وارداتی از آلمان به وزن ۲۴۱۹۰ کیلوگرم و ارزش ۳۹۹۱۴ دلار بوده است«. (سایت حکومتی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ۵ آذر ۱۳۹۶)
بر این اساس مشاهده می‌شود، آنچه که اساساً برای حاکمیت غارتگر آخوندی با تمامی باندهای مافیایی آن مهم نبوده و نیست، همان منافع ملی و هزینه کردن یا بهتر بگوئیم «تاراج اموال ملی» است؛ زیرا بر اساس داده‌های حکومتی، اساساً معلوم نیست که ورود این حجم از شتر به کشوری که خود به لحاظ جغرافیایی بهترین مکان برای تکثیر و تولید انواع آن می‌باشد، اساساً با چه دید و منفعت اقتصادی و همچنین برای چه مصرفی ملاحظه شده است؟
همچنین ابعاد به سخره گرفتن چنین سیاست‌های مخرب آخوندی طی روزهای اخیر در میان مردم به حدی بود که گمرک حکومتی ناچار دست به واکنش زده و در اطلاعیه‌ای «منبع ورود شتر به ایران را بازارچه‌های مرزی» اعلام کرده است. خبرگزاری حکومتی مهر (۶ آذر ۱۳۹۶) در این رابطه می‌نویسد: «واردات همه کالاها به کشور از طریق گمرکات صرفاً بر اساس مجوزهایی صورت می‌گیرد که سازمان‌های همجوار گمرک صادر می‌کنند و گمرکات پس از دریافت مجوزها برای تشریفات گمرکی کالاها اقدام می‌کنند»!!
ترجمان سازمان‌های «همجوار» در رژیم آخوندی همان اعتراف به وجود «دستگاه‌های موازی» یا «باندهای مافیایی» است که عمدتاً در دستان آلوده سپاه پاسداران و زیر شبکه‌های آن قرار داشته و نه تنها تابع هیچ قانون و مقرراتی نیستند، بلکه فراتر از آن «دولت سایه» را در این رژیم صدپاره تشکیل داده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر