جمعه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۶

یادآوری لرزه سرنگونی رسانه‌های حکومتی: «ماجرای سیگار کشیدن وزیر خارجه در سازمان ملل

رسانه‌های حکومتی، روز چهارشنبه تحت عنوان «ماجرای سیگار کشیدن وزیر خارجه در سازمان ملل»، ضمن یادآوری لرزه سرنگونی رژیم در جریان عملیات فروغ جاویدان، از زبان علی اکبر ولایتی نوشتند: در مرداد سال 67به نیویورک رفته بودم تا مذاکراتی را درباره قطعنامه 598با دبیرکل سازمان ملل انجام دهم که در آن شرایط بسیار سخت، تلکسی به دست بنده دادند مبنی بر این‌که (مجاهدین)... به سمت اسلام‌آباد غرب حرکت کرده بودند (و این) باعث شد تا از کسی که در کنارم بود سیگاری بگیرم و روشن کنم. بنده پزشک هستم و کاملاً اطلاع دارم که سیگار بسیار مضر و سرطان‌زاست اما تصورم بر این بود که با کشیدن سیگار تمرکزم بیشتر می‌شود که البته بسیاری از افراد در مورد کشیدن این سیگار در سازمان ملل از بنده سؤال کردند. (اقتصاد نیوز ۱۰خرداد 96
ولایتی قبلاً گفته بود: اتفاقاً تا فیلترش را هم کشیدم... در تلکس نوشته شده بود که آنها آمده‌اند از اسلام‌آباد رد شده و پشت دروازه‌های کرمانشاه رسیده‌اند واقعاً سخت‌ترین لحظه در عمر سیاسی من، آن لحظه بود
https://www.mojahedin.org/news/199513/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر