چهارشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۶

دیلی استار:‌ هشدار در مورد انباشت سلاح کشتار جمعی توسط رژیم ایران

دیلی استار 10خرداد 96 گزارش داد
یک کارشناس هشدار می‌دهد، رژیم ایران تسلیحات کشتار جمعی انباشت می‌کند و تروریسم را به سراسر جهان صادر می‌کند.
شاهین قبادی مستقر در پاریس گفت: کار چندانی برای متوقف کردن رژیم ایران که تسلیحات کشتار جمعی می‌سازد و از تروریسم حمایت می‌کند انجام نشده است.
پی.ام.او.آی بزرگترین و فعالترین جنبش اپوزیسیون در ایران است که از یک نظام سیاسی مبتنی بر جدایی دین از دولت حمایت می‌کند.
شاهین قبادی که با دیلی استار آنلاین صحبت می‌کرد گفت: ”رژیم ایران هم‌چنان به تهیه تجهیزات اتمی می‌پردازد، دانشمندان آن مشغول کارند، مقامات هسته‌یی مشغول فعالیت هستند. ما باید در مورد تداوم کار رژیم ایران بر روی برنامه موشک بالستیکی آن نگران باشیم. بسیاری از این موشکها قادر به حمل کلاهک‌های اتمی بوده و این با وجود قطعنامه‌های تحریم شورای امنیت سازمان ملل است. این رژیم آزمایشات پیاپی از این نوع موشک ها انجام داده است. همواره این بازی موش و گربه را با جامعه جهانی انجام داده و همیشه تلاش کرده است برنامه اتمی را مخفی نگه دارد“.
قبادی خواستار پاسخ گسترده‌تر جهانی به تهدید جهانی از طرف رژیم ایران شد و گفت:‌ این مشکل پیش از این ”مخفی نگاه داشته شده بود“.
وی افزود:‌ ”ما همواره هشدار داده‌ایم که رژیم ایران به‌عنوان ستون بینادگرایی اسلامی عمل خواهد کرد. جهان باید نسبت به این تهدید بیدار شود“.
ترامپ در جریان سفر به عربستان سعودی گفت: ”رژیم ایران، از لبنان تا عراق و یمن، تروریستها، شبه‌نظامیان و سایر گروههای افراطی ر ا تأمین مالی می‌کند و تسلیح و آموزش می‌دهد تا که نابودی و بحران را در سراسر این منطقه گسترش دهد...“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر