پنجشنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۹۶

وحشت رژیم از کارزار تحریم شعبده انتخابات آخوندی


گزارشی درباره وحشت رژیم از کارزار تحریم شعبده انتخابات آخوندی و واکنشهای سپاه و وزارت منفور اطلاعات
بعد از آن که جوانان بی‌باک میهنمان با توزیع اطلاعیه ارتش آزادیبخش با شعار «نه جلاد، نه شیاد، رأی من سرنگونی» و نصب و توزیع عکسهای رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت بردیوارها، خیابانها و خانه‌های شهرها مختلف، جو ارعاب و قدرت‌نمایی پوشالی رژیم را به سخره گرفتند، سپاه جنایت و شقاوت و وزارت بدنام اطلاعات رژیم، برای سرپوش گذاشتن بر وحشت خود، با ژستهای آخوندی، مصاحبه کرده یا بیانیه و اطلاعیه صادر می‌کنند. وحشت رژیم از اثر گذاری مجاهدین در انتخابات قلابی رژیم، به «بیت خامنه‌ای» هم کشیده شده است.
خبرگزاری سپاه پاسداران روز 13اردیبهشت نوشت: «اخیراً (مجاهدین) با تحرکات خود سعی در اثرگذاری بر روی انتخاب ملت دارند... . ما نباید تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار بگیریم. دشمن با متزلزل کردن ایمان مردم در پی ضربه زدن به نظام است» و «دستگاههای اطلاعاتی با تحرکات (مجاهدین) قاطعانه برخورد کند.»
سپس وزیر ابله اطلاعات بدنام آخوندی روز دوشنبه 18اردیبهشت 96، وارد صحنه شده و در مصاحبه با تلویزیون رژیم می‌گفت:
«کانالهای تلگرامی، احداث اینها و تأسیس ایجاد یک کانالی زمان زیادی نمی‌برد و دوباره کانالهایی را دایر می‌کنند. اما ضربه‌ای که به اینها وارد می‌کند... وقتی این کانال زده می‌شود عملاً منبرها و اعضایش را از دست می‌دهد تا دوباره اعضایش را به‌دست آورد، زمان می‌برد».
وی برای این‌که قدرت‌نمایی کند و دیگران را نیز بترساند، ادامه می‌دهد:
«ما چند روز قبل در استان البرز خانه‌ای را کشف کردیم که عناصر وابسته به نفاق امکاناتی را فراهم کرده بودند از جمله چند بمب دست‌ساز و امثال آن که در ایام انتخابات امنیت انتخابات را سلب کنند».
فردای آن روز حرفهای «مدیر کل اطلاعات هرمزگان» را خبرگزاری صدا و سیمای رژیم پخش می‌کرد. تا حرفهای این مدیر هم، کمک دنده وزیرش باشد، و بر طبل توخالی «رصد اطلاعاتی»، «شناسایی و برخورد با...» بکوبد. او می‌گوید: «شناسایی عناصر، شبکه‌ها و اهداف (مجاهدین) با کنترل و رصد اطلاعاتی استان، شناسایی و برخورد با عوامل و گروهای ضدانقلاب در فضای مجازی، پیشگیری از جذب به گروه‌های معاند... از جمله اقداماتی است که این اداره کل در مقابله با فعالیتهای ضدامنیتی استان انجام داده است».
البته موضوع به وزیر و مدیر بدنام اطلاعات آخوندی ختم نمی‌شود و اطلاعات منفور پاسداران جنایت هم وارد می‌شود.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز 18اردیبهشت در مطلبی تحت عنوان «4 تکنیک شایعه‌سازی بر بستر فضای مجازی برای تاثیرگذاری بر انتخابات» نوشت «شایعات خزنده، شایعه آتشین، شایعه غواص و شایعه وحشت، ۴ تکنیک شایعه‌سازی بر بستر فضای مجازی هستند که جریان معاند با مردم و نظام با این موج‌ شایعات قصد تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات پیش‌رو را دارند» و «نکته بسیار مهمتر در این میان آنست که ابزارهایی نظیر تلگرام و اینستاگرام که امروز آزادانه و بدون هیچ‌گونه پاسخگویی به شرایط و قوانین و حتی عرف کشور ما به‌صورت آزادانه مشغول به‌کار هستند» و «شایعه آتشین» نوع دیگری از شایعات است که سخت و تند مطرح می‌شود و خطرات و وعده‌های فوری را مطرح می‌کند به‌عنوان مثال بحث اعدامهای سال 67 و شایعاتی که امروز (مجاهدین) از طریق تلگرام و کانالهای متعدد خود منتشر می‌کنند از این نوع شایعات است».
این خبرگزاری از یک ماه قبل یعنی روز 20فروردین هم در وحشت از تأثیرات جنبش دادخواهی 30هزار زندانی سیاسی قتل‌عام شده بر بحران انتخابات در رژیم ولایت فقیه، نوشت: با مطرح شدن رئیسی به‌عنوان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب، موجی رسانه‌یی به‌منظور تخریب ایشان به بهانه نقش داشتن وی در اعدام‌های (مجاهدین) در سال 67 راه انداختند . ولی «کسانی که امروز اعدام (مجاهدین) را بهانه‌یی برای هجمه علیه نظام کرده‌اند، از این نکته غافل‌اند که چنان‌چه نسبت به اقدامات و توطئه‌های تروریستهایی مانند (مجاهدین) غافل باشیم، سرنوشت ما همانند سوریه و عراق خواهد بود».
خبرگزاری سپاه تروریستی قدس سپس نیاز دیکتاتوری آخوندی به انقباض و سرکوب و اعدام در گرداب بحرانهای مرحله پایانی رژیم را برملا کرده و چنین نتیجه‌گیری می‌کند:
«باتوجه به شرایط موجود منطقه، دقیق‌تر می‌توانیم اهمیت اقدامات دقیق و حساب‌شده مسئولان وقت نظام در برخورد با (مجاهدین) را درک کنیم.» و «در شرایط کنونی، برعکس ادعا و تمایل دشمنان، کشور به اینگونه شخصیتها نیاز دارد».
گزارشی از وحشت رژیم از کارزار تحریم انتخابات from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر