دوشنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۹۵

وحشت خامنه‌ای از گسترش اعتراضات مردم خوزستان

در حالی که مردم اهواز در اعتراضات یک هفته‌یی خود شعار می‌دادند رهبر بی‌کفایت، عدالت عدالت، خامنه‌ای صبح امروز دوشنبه با دجالگری گفت: «آنچه که در خوزستان در این چند روز برای مردم پیش آمد واقعاً دل انسان را می‌خراشد، اینها وظیفه‌ ماست، حکومتها موظفند به فکر مردم باشند؛ این یکی از وظایف قطعی و فوری و همیشگی حکومت‌هاست».
این سخنان ولی‌فقیه ارتجاع بیانگر وحشت او از گسترش اعتراضات مردم به جان آمده اهواز و همبستگی و حمایت سراسری مردم ایران از خواسته‌های برحق آنان است.
شایان ذکر است تظاهرات مردم قهرمان اهواز روز شنبه ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه) به‌رغم اعلام ممنوعیت هر گونه تجمع از سوی رژیم، برای ششمین روز متوالی با شعار «هیهات مناالذله» و «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» ادامه یافت. نیروی سرکوبگر انتظامی به‌منظور ارعاب و جلوگیری از شکل‌گیری تظاهرات، بیانیه ممنوعیت هر گونه تظاهرات را در بین جمعیت خواند. این بیانیه که از سوی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان صادر شده تظاهر کنندگان را تهدید می‌کند که با آنها «به‌عنوان ناقض قانون با مسببان و متولیان و برپا کنندگان» تظاهرات غیرقانونی، برخورد خواهد کرد. اما مردم خشمگین عوامل رژیم را هو کرده و به شعارهای «وعده ما همین جا - ساعت ۴ فردا» و «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» به تظاهرات خویش ادامه دادند. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: «پایان دوره سکوت» و «مجریان پروژه انتقال آب کارون باید مجازات شوند». جوانان دلیر اهواز همچنین با نوشتن شعار «رهبر بی‌کفایت عدالت عدالت» بر روی دیوارهای شهر انزجار خود را از نظام سرکوبگر و سراپا فاسد و ویرانگر ولایت فقیه ابراز داشتند. آنها چندین مزدور بسیجی را هم گوشمالی دادند.
https://www.mojahedin.org/news/193924/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر