سه‌شنبه، مهر ۱۳، ۱۳۹۵

آتنا دائمی ترسی از حبس و زندان ندارد


آتنا دائمی، فعال مدنی و مدافع حقوق کودکان، طی مصاحبه ای تاکید کرد که ترسی از  زندان ندارد و  بر مواضع خود استوار است
وی در مورد اتهامات طرح شده علیه وی گفت، سال ۹۲ خامنه ای امور نابخشودنی را اعلام کرد. من هم در پاسخ گفتم کشتارهایی که در مملکت انجام شده و  جنایت هایی که در کهریزک اتفاق افتاده نیز از نظر مردم،  نابخشودنی هستند
!به همین دلیل برای من حکم ۲سال حبس به اتهام توهین به رهبری دادند
۵سال حبسی که علاوه بر این به اتهام اجتماع و تبانی داده اند نیز از بابت تجمعاتی است که در اعتراض به حکم اعدام ریحانه جباری، ارژنگ داوودی و کردهایی که سال گذشته اعدام شدند،در آن ها شرکت داشتم
آتنا دائمی در پاسخ به این سوال که آیا از حکم ۷سال حبس ترسی ندارید و از فعالیت هایی که انجام داده اید پشیمان نیستید؟  گفت، به هیچ عنوان پشیمان نیستم! همیشه گفته ام، تا زمانی که باشم و توانش را داشته باشم از حق انسان ها دفاع می کنم
من ترسی هم ندارم! چون ۵۱روز در انفرادی بوده ام، بازجویی های سپاه را گذراندم و در زندان هم بوده ام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر