دوشنبه، تیر ۱۱، ۱۳۹۷

آدام ارلی در کنفرانس ایران آزاد:‌ سفیر فعلی اتحادیه اروپا در عراق مزدور اطلاعات ایران است

واشینگتن تایمز، ۸تیر ۹۷در مقاله‌ای به‌قلم تاد وود[خلبان، نویسنده و ستون نویس واشینگتن تایمز] با عنوان کنفرانس « ایران آزاد» فساد مالی مقامات اروپا با رژیم ایران را برملا می‌‌کند نوشت: در آستانه همایش ایران آزاد در ۳۰ژوئن (۹تیر ۹۷) گروه‌‌های مختلف مخالف ایرانی پنل‌های گفتگو برگزار کردند تا وضعیت تئوکراسی اسلامی و سقوط نهایی این رژیم در تهران را بررسی کنند.
تِم مشترک بحثها در این مجموعه پنل،فهم آلوده شدن مقامات اتحادیه اروپا به فساد توسط رژیم ایران و بررسی یک به‌اصطلاح واقعگرایی سیاسی یعنی «استمالت مطلق از ملاها»، بود که منشأ‌ آن به‌طور ثابت پایتخت‌های اروپایی است. به‌نظر می‌رسد که هر دوی این خطوط به هم مرتبط هستند...
تا جایی که به تبلیغات و دروغپراکنی و فعالیت رژیم ایران مربوط است، بازوهایش را تا بروکسل و سیاستمداران آن دراز کرده است.
حسابرسی به‌خاطر استمالت از رژیم ایران
سناتور رابرت توریسلی در پنل ایران آزاد روی این نتیجه واضح صحبت کرد که: آنچه دونالد ترامپ برای بستن رژیم ایران می‌کند همان کاریست که باید انجام شود، آنچه هر کسی در لحظه به ذهنش می‌زند که باید انجام شود، اما جرأت انجامش را ندارد.
این نماینده دموکرات نیوجرسی گفت یک‌بار دیگر آمریکا با پرزیدنت ترامپ، در موضع رهبری قرار گرفته است و این بعد از ۸سال «رهبری از پشت» می‌باشد.
جولیو ترتزی وزیر خارجه سابق ایتالیا به این اشاره کرد که مقامات اروپا حالا بایستی مورد حسابرسی قرار گیرند به‌خاطر تصمیماتی که در گذشته در حمایت از این رژیم جنایتکار ایران گرفته‌اند و به‌خاطر تصمیماتی که از سیاست استمالت شرارت اسلامی در تهران ناشی شده بود.
تصمیماتی که حالا باعث زیان دیدن شرکتهای اروپایی اغفال شده توسط مقامات اروپایی شده است.
بعبارت دیگر بایستی برای ترویج کنندگان سیاست «مماشات اروپا به هر قیمتی»، عواقبی وجود داشته باشد.
سفیر اتحادیه اروپا در عراق مزدور اطلاعات ایران است
شاید تکان‌دهنده‌ترین اظهارات افراد پنل از طرف آدام ارلی سفیر آمریکا در بحرین بوده باشد که گفت سفیر فعلی اتحادیه اروپا در عراق رامون بلوکا یک مزدور اطلاعاتی ایران است.
سفیر ارلی گفت: بلوکا یک ویلای ۱۲میلیون دلاری در اروپا ساخته است و ۲میلیون دلار نیز برای بازسازی آن هزینه کرده است و این در حالی است که هیچ منبعی برای تأمین مالی این کار نداشته است.
ارلی اضافه کرد که فدریکا موگرینی شخصا، بلوکا را منصوب کرده است و این در حالی بود که ۵کاندیدای با صلاحیت دیگر برای این سمت وجود داشته و به‌علاوه این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که رامون بلوکا توسط خود دولت اسپانیا تأیید نشده بود.
توریسلی بعداً در این پنل یادآوری کرد که اطلاعات فساد ساختاری دولتی اتحادیه اروپا توسط سرویسهای اطلاعاتی ایران، به‌شدت نگران‌کننده است اما با مماشات ایران از طرف اتحادیه اروپا قابل فهم می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر