چهارشنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۹۷

دبیر کمیته روابط بین‌المللی پارلمان آلبانی:‌ برای مردم ایران آرزوی پیروزی دارم

خانم جبریا دبیر کمیته روابط بین‌المللی پارلمان آلبانی سخنان خود را با تبریک عید نوروز به خانم رجوی و حاضران شروع کرد
وی گفت: بسیار افتخار می‌کنم که اینجا به همراه شما نوروز را جشن می‌گیرم. خوشحالم که همه شما مجاهدین به آلبانی آمدید. از ادی راما نخست‌وزیر و اعضای دولت و اعضای اپوزیسیون تشکر می‌کنم به‌خاطر همه تلاشهایی که برای انتقال مجاهدین انجام دادند. من سالهای زیادی یک فعال حقوق بشر بودم و بخشی از عمر خودم را در دوران دیکتاتوری گذراندم و می‌دانم که وقتی حقوق بشر نقض می‌شود چه معنایی دارد. آرزو می‌کنم که سال جدید و نوروز جدید آرزوهای مردم ایران محقق شود. شما اکنون بخشی از سرزمین آلبانی هستید. شما برادران و خواهران ما هستید و ما بسیار خشنود هستیم که در آلبانی حضور دارید. امیدوارم به‌زودی در ایران باشید
https://www.mojahedin.org/i/دبیر-کمیته-روابط-بین-المللی-پار…
سخنان ایلونا جبریا، دبیر کمیته روابط بین المللی پارلمان آلبانی در مراسم نوروزی from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر