سه‌شنبه، مهر ۱۸، ۱۳۹۶

اعتراضات مردمی

کفن پوشان غارت شده پدیده در برابر قوه قضاییه رژیم در تهران
کفن پوشان غارت شده پدیده در برابر قوه قضاییه رژیم در تهران روز دوشنبه به تجمع و تحصن خود ادامه دادند. . آنها شعار می‌دادند
حسین حسین شعارشون دزدی افتخارشون
یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم را بکن.
تجمع اعتراضی بازنشستگان مقابل دفتر آخوند روحانی
صبح روز سه‌شنبه ۱۸مهرماه ۹۶ بازنشستگان در اعتراض به وضعیت معیشتی خود مقابل دفتر آخوند روحانی تجمع کردند. روی بنرهایی که در دست بازنشستگان بود نوشته است: «روحانی... گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است» و «معیشت؛ منزلت؛ بیمه کار‌آمد حق مسلم ماست» و «ما از فقر نمی‌نالیم از فرق و تبعیض می‌نالیم» و «افزایش حداقل حقوق به میزان ۴۰۰۰۰۰۰تومان خط فقر».
تجمع کارگران فضای‌سبز شهرداری آمل
کارگران فضای سبز شهرداری آمل روز سه‌شنبه ۱۸مهر ۹۶ در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق عقب‌افتاده تجمع اعتراضی برگزار کردند و از رفتن به‌سر کار خودداری کردند.
تجمع اعتراضی بازنشستگان در شیراز و بابل
صبح سه‌شنبه ۱۸مهرماه ۹۶ بازنشستگان در شیراز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. روی یکی از دستنوشته‌ها معترضان نوشته شده است: «حقوق ما ریالیست هزینه‌ها دلاریست».
در بابل نیز صبح سه‌شنبه ۱۸مهرماه ۹۶ بازنشستگان اداره مخابرات در بابل در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده خود مقابل اداره مخابرات رژیم در این شهر تجمع کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر