شنبه، شهریور ۲۵، ۱۳۹۶

آخوند احمد خاتمی:‌ مسئولان اجازه فضولی به اجانب درباره مراکز نظامی کشور را نخواهند داد +آخوند علم الهدی:‌ مقام معظم رهبری دلش خونه

آخوند احمد خاتمی در جمعه‌بازار امروز تهران وحشت خود را از بازرسی سایتهای نظامی توسط آژانس بین‌المللی انرژی
اتمی نشان داد و گفت:‌ «آمانو دبیرکل آژانس گفته است در بازرسی تفاوتی بین سایت‌های نظامی و غیرنظامی نیست، حرف این است نه در پروتکل الحاقی و نه در برجام اجازه اطلاع‌یافتن بر اسرار کشور به اجانب داده نشده است.»وی افزود: «مراکز نظامی اسرار یک ملت است، ناموس یک ملت است، و مسئولان... اجازه فضولی به اجانب در این عرصه را نخواهند داد.».
آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه مشهد‌ باند روحانی را زیر ضرب برد و گفت:‌
اخیراً متأسفانه در نخبگان سیاسی ما بعضی افرادی که به چشم هم می‌ایند، اینها اصلاً تفکر انقلابی‌شان عوض شده، یکجور دیگر فکر می‌کنند. ... بعضی از نخبگان سیاسی و متأسفانه بعضی از مسئولان حرفهایی می‌زنند که دوره انقلاب گذشت. انقلاب فقط مال سال 57 بود. انقلاب فقط مال زمان امام بود... . به هیچ‌وجه با انقلاب هماهنگی ندارد، نه فکر انقلابی دارند نه عمل انقلابی دارند... .حتی بعضی مواقع جوانان حزب‌اللهی جان بر کف انقلابی را به‌عنوان یک تندرو منافقین معرفی می‌کنند. فکرشان این‌قدر منحط شده، یک طرف آقایی در مسئولیت این نظام است که هزینه تفریحات تابستان دخترش را از جیب بیت المال برمی‌دارد، در جریان حقوقهای نجومی، بعد هم که اعتراض می‌شود یک آقای نخبه سیاسی می‌گوید اینها ذخایر ما هستند یک آقای که توی اون دولت و توی این دولت هم است. این می‌گوید نه ذخیره ماست مقام معظم رهبری دلش خونه.
ابراز نگرانی رژیم از بازرسی مراکز نظامی در نمایشات جمعه from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر