سه‌شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۹۶

اعدام سه زندانی در زنجان و شیروان و انتقال دو زندانی به سلول انفرادی جهت اعدام در همدان

رژیم ضدبشری آخوندی سه زندانی را در زندان زنجان و شیروان بدار آویخت.
دو زندانی که صبح روز سه‌شنبه ۱۷مرداد ماه 96، در زندان مرکزی زنجان اعدام شدند، حمزه رحیم‌پور و عباس سوقی نام داشتند و یک زندانی به نام توحید حقمرادی روز پنجشنبه ۱۹مرداد در زندان شیروان اعدام شد.اعدام این سه زندانی تاکنون از سوی رسانه‌های رسمی حکومتی اعلان نشده‌اند.رژیم ضدبشری آخوندی هم‌چنین بامداد دوشنبه 23مرداد 96 سه زندانی را در زندانی مرکزی قم بدار آویخت. این سه زندانی روز گذشته به سلول انفرادی منتقل شده بودند.
اسامی این سه زندانی عبارتند از: محمود عرب خراسانی؛ مهدی کاسب و محمدتقی دهپرور.
دو تن از این زندانیان ۲۱سال پیش با تبرئه از حکم اعدام به سه سال زندان و شلاق محکوم و سپس آزاد شدند. اما مجدداً با باز شدن پرونده دستگیر و تا زمان اجرای حکم در زندان قم محبوس بودند.هم‌چنین رژیم ضدبشری آخوندی صبح روز یکشنبه ۲۲مرداد، دو زندانی در زندان همدان را جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل کردند. این دو زندانی“منصور مرآتی ”و “امید آشتی جو ”نام دارند.
اعدام قریب‌الوقوع ۷زندانی در زندان گوهردشت کرج
دژخیمان خامنه‌ای صبح امروز دوشنبه 23مرداد 96، دست‌کم ۷زندانی را در زندان گوهردشت کرج برای اجرای حکم اعدام به سلول‌های انفرادی این زندان منتقل کردند.اسامی این زندانیان عبارتند از:‌ – مجید آقارحیمی – مصطفی بژشکوه – شهرام آباده‌ای – مهدی بهلولی که در زمان بازداشت ۱۷سال سن داشته و حدود ۱۵سال است در زندان به‌سر می‌برد – محرم عبدی – سید محمد سید عبدالله و رسول گل محمدی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر