یکشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۹۶

شاهد حمله متروی تهران: ضارب گفت من آخوندها را نمی‌خوام... این چه مملکتی است + فیلم

شاهدان صحنه درگیری در متروی شهرری در روز شنبه 24تیر فاش ساختند برخلاف ادعای رژیم فرد ضارب با مردم کاری نداشته و تنها به این آخوند مزدور و رژیم آخوندی اعتراض داشته است.
آخوندی که توسط یک جوان بجان آمده مورد حمله قرار گرفت
«مجری: حمله‌ور شد
شاهد: نه حمله‌ور نشد اون گفت من با مردم کاری ندارم من این اسلام را نمی‌خواهم من آخوندها را نمی‌خوام این چه آخوندی است این چه مملکتی است».
خاطرنشان می‌شود آخوند آتش به اختیاری که روز گذشته مجروح شد ذوالفقاری نام دارد. قاضی سابق دادگاه خانواده و امام جماعت مسجد مرتضی علی (ع) شهرری است و در حال حاضر وی تنها ۱۵درصد هوشیاری دارد.
بیشتر بخوانید:
حمله جوانی به یک آخوند حکومتی در متروی شهرری
روز شنبه 24تیر 96 درمتروی شهر ری جوانی که از طرف یک آخوند حکومتی به بهانه امر به معروف مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود به این آخوند حمله کرد اما بلافاصله توسط مأموران جنایت‌پیشه انتظامی به گلوله بسته شد و جان باخت.معاون فرمانداری رژیم در شهرری گفت:‌ امروز صبح به‌دلیل مشاجره لفظی بین یکی از شهروندان که در کسوت روحانیت بودند با فردی که گویا موضوع امر به معروف قرار گرفته بود، درگیری به‌وجود آمد.فرد ضارب در ادامه با چاقو به روحانی حمله می‌کند و در درگیری و مقاومت ضارب، پلیس وارد می‌شود و با تیراندازی پلیس موضوع خاتمه می‌یابد و ضارب نیز فوت می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر