پنجشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۹۶

مادران داغدار صحت دعاوی رژیم درباره داعش را به چالش می کشند

در پی حملات روز ۱۷خرداد در تهران که مجلس رژیم و محل قبر خمینی به ظاهر از سوی داعش مورد حمله قرار گرفت، مادران پارك لاله با صدور بيانيه اي روز ۲۱ خرداد، صحت دعاوی مسئولان حکومتی در رابطه با این که این حملات از سوی داعش انجام شده است، را به چالش کشیدند.آنها به صراحت در این بیانیه اعلام كردند: «ما می‌خواهیم بدانیم، چگونه مسئولان قضایی و امنیتی کشور می‌توانند با شعار حفظ امنیت، هر روز بهترین عزیزان ما را برای ساده ترین فعالیت سیاسی و اجتماعی مورد بازخواست قرار داده و بازداشت کنند، ولی توان مهار چنین عملیاتی را در روز روشن و در دل شهر ندارند؟ ما می‌خواهیم باور کنیم که این عملیات ترور و وحشت داعشی، بدون خواست و کمک نیروهای داخلی انجام شده است، ولی بی تردید تا زمانی که تمامی جزئیات حقیقت فاش نشود، نمی‌توانیم باور کنیم؛ زیرا تجربه‌ی حکومتی ۳۸ ساله با پرونده هایی سنگین از جنایت و دروغ و آسیب رسانی به مردم را پشت سر داریم». (مادران پارك لاله – ۲۱خرداد ۱۳۹۶)
در همین رابطه خانم شهین مهین فر، مادر امیرارشد تاجمیر، جوانی که روز ۲۷ دسامبر ۲۰۰۹ در زیر چرخهای خودروی نیروی انتظامی له شد و به شهادت رسید، دلنوشته ای منتشر کرد و عوامل حکومتی که فرزندش را به قتل رساندند، همان خود داعش خطاب کرد. وی نوشت:‌«من داعش را می شناسم. آنها را ندیده ام، اما می شناسم. داعش دل ندارد، آبرو ندارد، شرف ندارد. من داعش را می شناسم. او قاتل است و از کشتن لذت می برد. او خدایی دارد که با خدای من از زمین تا آسمان فرق می کند. خدای من مهربان و عاشق است، خدای داعش بی رحم و ظالم. من داعش را ندیده ام، اما او را می شناسم، وقتی تو را کشت... تا پست و پول و مقام بگیرد. من داعش را می شناسم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر