چهارشنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۹۶

کارزار تحریم انتخابات قلابی در شهرهای میهن



نه به نمایش مسخره انتخابات ریاست جمهوری، با شعار رأی من سرنگونی
جوانان و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران برای تحریم نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم در هفته اول اردیبشهت 96 در شهرهای میهن، اقدام به پخش پلاکارد و شعارنویسی کردند. این فعالیتها در شهرهای قم، مشهد، همدان، گرگان، مسجد سلیمان ارومیه، بروجن و شیراز صورت گرفته است.
قم - توزیع فراخوان ارتش آزادیبخش ملی ایران، رأی من سرنگونی است
مشهد - نه به جلاد نه به شیاد، درود بر ارتش آزادیبخش ملی ایران، رأی من سرنگونی، درود بر رجوی
مشهد - نه جلاد نه شیاد، رأی ما سرنگونی، مرگ بر اصل ولایت‌فقیه زنده باد ارتش آزادی مرگ بر خامنه‌ای
همدان - توزیع فراخوان ارتش آزادیبخش ملی ایران، مرگ بر خامنه‌ای، نه به جلاد، نه به شیاد، رأی ما سرنگونی
مشهد - نه جلاد نه شیاد، رأی من سرنگونی است، ارتش آزادی زنده باد
مشهد - زنده باد ارتش آزادی - مرگ بر خامنه‌ای، رأی من نه به انتخابات نمایشی و قلابی، نه شیاد و نه جلاد فقط سرنگونی
گرگان = تحریم انتخابات قلابی / رأی من سرنگونی
شیراز - نه به جلاد نه به شیاد نه به پاسدارهزار تیر، رأی من سرنگونی، درود بر ارتش آزادی
مسجد سلیمان - ویران باد رژیم آخوندی و اصل ولایت‌فقیه
ارومیه - توزیع فراخوان ارتش آزادیبخش ملی ایران.
https://www.mojahedin.org/…/201752_SpecilaClip_121250597.mp4
https://www.mojahedin.org/news/197767/
کارزار تحریم انتخابات قلابی در شهرهای میهن from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر