چهارشنبه، فروردین ۳۰، ۱۳۹۶

فارن پالیسی: آمریکا قصد دارد تحریمهای جدیدی علیه رژیم آخوندی اعمال کند

یک مقام ارشد کاخ سفید به فارین پالیسی گفت آمریکا قصد دارد تحریمهای جدیدی علیه رژیم آخوندی اعمال کند.. فارن پالیسی درباره تحریمها جدید آمریکا نوشت: اقدامات اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا، نشان‌دهنده تمرکز بیشتر دولت آمریکا بر سپاه پاسداران است؛ این اقدامات با مباحثه‌های موجود در درون دولت درباره احتمال نام‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی هم‌زمان شده است.
فارن پالیسی افزود: «هم‌اکنون هر نهادی که بالای 50 درصد از سهام مالکیتش در اختیار سپاه باشد، تحت تحریم قرار می‌گیرد؛ اما دولت آمریکا قصد دارد این میزان را به درصد پایین‌تری کاهش دهد... کارشناسان می‌گویند، این اقدام به‌معنای قرار گرفتن صدها و یا حتی هزاران شرکت (رژیم) ایران و سازمانهای مرتبط با سپاه در لیست سیاه خواهد بود. چنین اقدامی... هر گونه منفعت بین‌المللی سرمایه‌گذاری با ایران را منجمد خواهد کرد».
فارن پالیسی در گزارش خود تصریح کرد که ترامپ برای تشدید فشار بر رژیم، نیازی به پاره‌کردن توافق اتمی ندارد. چرا که این توافق، یک پیمان نیست و طرف‌های امضاکننده می‌توانند برداشت‌های مختلفی از مفاد آن داشته باشند؛ دولت ترامپ قصد دارد موضع سرسختانه‌تری در اجرای برجام اتخاذ کند.
مارک دوبوویتس مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها درباره تحریم‌های جدید آمریکا از جمله علیه سهراب سلیمانی برادر سرکرده نیروی تروریستی قدس و از مسئولان اداره کل زندانهای رژیم آخوندی، گفت: «(این اقدام) نشانه دیگری است که دولت ترامپ نسبت به (دولت قبلی)، موضع بسیار سخت‌تری در اجرای تحریم‌ها خواهد داشت».
طرح های آمریکا برای تشدید تحریم های رژیم from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر