جمعه، فروردین ۱۸، ۱۳۹۶

همبستگي با زنان ايران در گردهمایی در پارلمان ايالت نيوسايت ولز (سيدني) استراليا

جلسه زنان حامیان مقاومت ایران در استرالیا
روز چهارشنبه ۵ آوريل يك گردهمايي در پارلمان سيدني  به ابتكار و رياست خانم سونيا هونري ازنمايندگان عضو كميته حاميان دموكراسي در ايران و با شركت دو نماينده مجلس از حزب كارگر استراليا و جمعي از شخصيت ها و مقامات سابق و فعلي زن در اين ايالت در سالن پارلمان ايالت نيوسات ولز " سالن پاركز " و در حمايت از مبارزه زنان ايراني برگزار شد.
در اين جلسه تعدادي از زنان فعال إيراني از انجمن زنان سيدني و حاميان استراليايي حقوق زنان در شركت نموده و حمايت خود را از مبارزه زنان ايران بخصوص زندانيان سياسي زن در ايران اعلام نمودند.
جلسه زنان حامیان مقاومت ایران در استرالیا
جلسه زنان حامیان مقاومت ایران در استرالیا
در ابتدا خانم سونيا هورنري پيرامون نقض فاحش حقوق بشر و سركوب همه جانبه زنان در ايران و شركتش در گردهمايي هاي مقاومت ايران در پاريس سخناني ايراد كرد.
آنگاه خانم دكتر مريديس برگمن رييس سابق سنا و رييس افتخاري كميته حاميان استراليايي براي دموكراسي و آزادي در ايران صحبت نمود. وی به نقش زنان ايراني در سازمان مجاهدين به رهبري خانم مریم رجوي اشاره نمود و براي آزادي ايران ابراز اميدواري كرد.
جلسه زنان حامیان مقاومت ایران در استرالیا
در ادامه آقاي پيتر مورفي و برخي از شركت كنندگان ايراني و استراليايي در حمايت از زنان ايران و بخصوص زنان زنداني سخناني ايراد نمودند.
هم چنين خانم مريم صادقپور از خانواده شهداي سال ۶۰ تا ۶۷ تجارب و خاطرات خود را از دوران نوجواني  تا امروز در مورد چگونگي كشتار مخالفان توسط رژيم خميني ازجمله برخي از اعضاي 
خانواده و بستگانش را براي جمع بازگو كرد كه حاضران را بشدت تحت تاثير قرارداد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر