دوشنبه، دی ۰۶، ۱۳۹۵

خروج نام مجاهدین و ارتش آزادیبخش و شورای ملی مقاومت ایران از لیست تروریستی استرالیا

 استراليا ، سرخ‌ترين نام ها
نام مجاهدين خلق و ارتش آزاديبخش ملي ايران 
و نام شوراي ملي مقاومت ايران را 
از ليست تروريستي خود خارج ميكند

حذف نام مجاهدين از ليست استراليا 
و ثبت نام سرکردگان سپاه خامنه اي
در ليست تروريستي وزارت خارجه استراليا
دولت استراليا هم سرانجام سرخ‌ترين نام ها، نام سازمان مجاهدين خلق ايران، ارتش آزاديبخش ملي ايران و نام شوراي ملي مقاومت ايران را از ليست تروريستي وزارتخارجه اش خارج كرد.
اين آخرين دولت جهان است كه در آن برچسب ننگين و شرم آور ارتجاعي و استعماري عليه مقاومت يك خلق در زنجير و فرزندان رشيدش، در هم مي‌شكند.
استراليا که هر سه سال يک بار ليست وزارت خارجه اش در رابطه با تروريسم را بازبيني مي کند، درخاتمه بازبيني اين ليست طي ماههاي نوامبر و  دسامبر ۲۰۱۶ نام سازمان مجاهدين خلق ايران، ارتش آزاديبخش ملي ايران و شوراي ملي مقاومت ايران را، به رغم درخواستها و مطامع و معاملات رژيم پليد آخوندي، از ليست خود به طور کامل حذف کرد. در آخرين ليست وزارت خارجه استراليا منتشر شده در ۱۴دسامبر۲۰۱۶ (برابر با ۲۴ آذرماه ) در سايت رسمي اين وزارتخانه، نام مجاهدين و ارتش آزاديبخش و شوراي ملي مقاومت که در ليست قبلي وجود داشت، حذف شده است.
ترتيبات حذف رسمي از ليست، اخيراً در پاسخ به نامه سناتور ويليامز اطلاع داده شده است.

در  ليست تروريستي وزارت خارجه استراليا که نام مجاهدين، ارتش آزاديبخش و شوراي ملي مقاومت، در آن حذف شده، اسامي مهمترين مهره هاي نظامي خامنه اي و ارگانهايي حکومت آخوندي که در ارتباط با برنامه هاي موشكي و اتمي ديکتاتوري آخوندي هستند، وارد شده است و هرکدام از آنها مشمول تحريمها و مجازاتهاي خاصي از سوي دولت استراليا و تحريمهاي بين المللي هستند.

در ميان مهره ها وارگانهاي رژيم آخوندي اسامي زير به چشم مي خورد :
- پاسدار سرلشکر محمد علي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران حافظ نظام ولايت فقيه
-پاسدار -سرلشکر قاسم سليماني سرکرده نيروي تروريستي قدس سپاه پاسداران
- پاسدار سرلشکر رحيم صفوي مشاورعالي نظامي خامنه اي و فرمانده کل پيشين سپاه پاسداران


خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، اين پيروزي را كه با تلاشهاي ياران اشرف نشان و حاميان مقاومت ايران در استراليا بدست آمده به همه هواداران و دوستداران مقاومت بخصوص پناهندگان و پناهجويان ايراني در استراليا تبريك گفت. هموطناني كه توطئه هاي رژيم آخوندي و برچسبهاي آخوند ساخته باعث فشارهاي ضد انساني و تضييع حقوق آنها شده است


استرالیا آخرین دولتی که نام مجاهدین را از لیست تروریستی خود خارج می کند from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر