چهارشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۹۵

رسول بداقی خطاب به «فروزان علیزاده» همسرش : قهرمان تویی دلبندم

13227179_595539137272996_1927926105114653012_n
رسول بداقی فعال حقوق بشر، فعال صنفی معلمان و از زندانیان سیاسی که بدلیل اعتراض به نمایش انتخاباتی ریاست جمهوری در ایران از کارش اخراج و سپس زندانی گردید، وی در تمام مدت حبسش اجازه مرخصی نیافت و بارها در اعتراض به رفتارهای ضد بشری دژخیمان خامنه ای در زندانها دست به اعتصاب غذا زد. وی در دلنوشته جدیدی خطاب به همسرش ضمن قهرمان نامیدنش به پاس 7 سال صبوری و تحمل درد دوری و مشقت
های سخت زندگی در نظام آخوندی می نویسد
قهرمان تویی دلبندم
«چراغ خانه ام تویی روشنایی دل من»
تقدیم به همسر ارجمندم که در طول هفت سال رنج زندان ،یک دم ازناگواری زندگی شکایت نکرد
همواره بخاطر آرمانهایم پشتیبانم بود،همچون کوه استوار بود و همچون رود جاری
.همچون گل خندان وهمچون انسان فهیم بودگریه کنی اشک تورا پاک کنم
اشک تو درباغ دلم خاک کنم
خنده کنی ناز تورا من بکشم
عشق تودرسینه ی بی باک کنم
تا بنوازم دل پرناز تو را
با سخنی قلب توغمناک کنم
طعم لبت ،درسخن ات تا بچشم
زخم، دل از هرخس و خاشاک کنم
دار تن ات ،تار دلم بافته است
نغمه ی این سازتودر راک کنم
کاش که من روزنه ای داشتمی
تا برهم، یا قفسم چاک کنم
راز مرا تاب نیاورده کسی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر