چهارشنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۹۶

خامنه ای‌:‌ کانالهای اجتماعی و روزنه‌های اغواگر جوانان را احاطه کرده‌اند

علی خامنه‌ای روز دوشنبه 30مرداد 96 دردیدار با شماری از مزدوران خود با نگرانی از تأثیر فضای مجازی بر روی نیروهایش و ریزش آنها گفت:‌ «کانالهای اجتماعی و روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری جوانان را احاطه کرده‌اند.»
خامنه‌ای که با دستاویز قرار دادن کشته شدن یک جوان بسیجی در سوریه که رژیم مثل صدها و هزاران جوان دیگر، قربانی کرده، به صحنه آمده بود با اعتراف به جریان گسترده رویگردانی و نفرت جوانان از رژیم و اقبال آنها به مقاومت افزود: «بسترهای فراوانی در دنیای امروز در جهت گمراه کردن نسل جوان ایجاد شده» وی متقابلاً ادعا کرد که گویا در عوض «رویشهای زیادی» هم صورت گرفته و نشانه‌اش «درخواستهای فراوان جوانان برای حضور در جبهه‌ها» ست. خامنه‌ای در عین‌حال تأکید کرد که همه مسئولان باید این روحیه را با امکانات و تسهیلات حکومتی تقویت بکنند و «به‌گونه‌ای عمل نکنند که جریان انقلابی، تضعیف و جریان مقابل آن در محیطهای فرهنگی، دانشگاهی و تبلیغات دینی تقویت شود».
قبل از خامنه‌ای پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس نیز در مراسمی که به‌مناسبت قربانی شدن همین جوان بسیجی ترتیب یافته بود گفته بود:
ما امروز در کشور خودمان با الحادگری و رشد لاابالیگری مواجهیم» وی ضمن هشدار نسبت به دو خطر داخلی و خارجی که نظام با آنها مواجه است، اعتراف کرد که رژیم موفق به جذب جوانان نشده و در این رابطه افزود: مسجد یک قرارگاه است و تأثیر آن بر کل جامعه است. کسی که نتواند سربازانش را حفظ کند، خطش سقوط کرده است. اگر جوانی از آن مسجد رفت، خط آن امام جماعت شکسته و سقوط کرده است. وقتی یک برادرِ خسته و چند شغله را امام جماعت می‌کنید، چطور از او توقع دارید مسجد را حفظ کند؟
سرکرده نیروی تروریستی قدس سپس با اعتراف به شکست خط بگیر و ببند و سرکوب زنان و جوانان تحت عنوان بی‌حجاب و بدحجاب، خواستار جذب آنها شد و افزود: «چرا دائماً از القاب بی‌حجاب، بدحجاب، اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب استفاده می‌کنید؟ پس چه کسی می‌ماند؟. امام جماعت باید بتواند باحجاب، بدحجاب و بی‌حجاب همه را جذب کند».
بحران تنفر و رویگردانی فزاینده جوانان از رژیم ولایت فقیه from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر