شنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۹۶

📻 #رادیوپیک -radio_pake 📢⭕️😄 #طنز رادیویی #پیک_شادی دور جدید رادیو پیک




کانال رسمی رادیوپیک در تلگرام:


ارتباط مستقيم - سيماي آزادي


نظرات خود را برای شبکه های اجتماعی ارتباط مستقیم ارسال کنید

فردای ما « خامنه ای و اعتراف به شکست » برگرفته از برنامه جوانان ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

ابعاد نفوذ جنبش دادخواهی

تلاش برای استفاده از چنگ‌اندازی داعش به پدر خوانده‌اش در مجلس ارتجاع و قبر خمینی، در جنگ باندی و مقابله با جنبش دادخواهی در نمایشهای جمعه 19خرداد 96 در سراسر کشور موج می‌زد. تلاش برای جلاد وانمود کردن قربانیان قتل‌عام 67 و دهه 60 و همچنین حمله به آخوند روحانی تریبونهای نمایش جمعه را به جایگاه ابراز وحشت و اعتراف به شقه در رأس نظام تبدیل کرده بود.
آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران گفت: «این هشدار بود کسانی دهه 60 را گویا نشناختند یا گاهی تغافل می‌کنند تجاهل می‌کنند... . جای بسی تأسف است که بعضی‌ها چه جور روشون میشه خودشون در این جریانها بودند کنار این جریانها بودند مگر از گذشته‌های خودتون پشیمان شده اید؟ مگر هویت تون تغییر کرده است؟». (تلویزیون رژیم 19خرداد 96)تلاش برای عوض کردن جای جلاد و قربانی همزمان با تسویه‌حساب باندی نمایشهای جمعه را جایگاه اعتراف به شقه در رأس نظام کرده بود.
آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد گفت: «آن روزی که وارد میدان جنگ و رقابت قدرت می‌شوند، همه هستی انقلاب و اسلام را به حراج می‌گذارند... ... ... .. خدایا اندیشه‌های ناپاکی که در جریانهای سیاسی قدرت‌یاب در این کشور مثل موریانه نفوذ کرده‌اند که باید با آمریکا بسازیم و با آمریکا معامله کنیم، خدایا این اندیشه‌ها رو و صاحبانش رو خاک و خاکستر و ذلیل بفرما». (همان منبع)
آخوند احمد میرعمادی در نمایش جمعه خرم‌آباد به مزدوران رژیم خاطرنشان کرد «ما نباید اجازه دهیم مجاهدین امروز وارد کشورمان شوند... اما اکنون بعد از 30سال عده‌یی به‌دنبال تطهیر آنها هستند». (سایت حکومتی مرور نیوز- 19خرداد 96)
آخوند ایمانی در نمایش جمعه شیراز به جنایت کشتار مجاهدین در سال 67توسط رژیم اعتراف کرد و گفت: «‌اگر سال 67 مجاهدین سرکوب نشده بودند شما در این بیست سال هر روز این گرفتاریها را داشتید. خمینی می‌دانست چه می‌کند». (همان منبع)
آخوند موسوی در نمایش جمعه اهواز گفت: «نمی‌دانم چه انتظاری دارند که می‌خواستند جلادها آزاد شوند. همین جلادها 17هزار نفر را کشتند». (خبرگزاری حکومتی تسنیم 19خرداد 96)
در دماوند آخوند دماوندی با اشاره به پایداری مجاهدین به جنایت رژیم اذعان کرد و گفت: «مجاهدین در دهه 60 شمشیر را از رو بسته بودند و آشوب در کشور به وجود آمده بود، آیا نباید این دشمنان که آگاهانه و عامدانه سر جنگ با ایران را داشتند ترور می‌شدند؟». (همان منبع)
در کرج آخوند حسینی همدانی با حمله به روحانی گفت عده‌یی به اسم عقلانیت می‌خواهند اسلامیت را از ملت بگیرند. او با ابراز وحشت از مجاهدین گفت «مسیر دشمن و پیاده سوار وی به‌دنبال تضعیف اصل ولایت فقیه است قانون اساسی هستند». (سایت حکومتی سپیدار آنلاین 19خرداد 96)
در نمایش جمعه آران و بیدگل آخوند موسوی با سوز و گداز گفت «دهه 60 در کشور از دشوارترین دوره‌ها در طول انقلاب بود». (خبرگزاری حکومتی ایرنا 19خرداد 96)

ویژه برنامه گردهمایی بزرگ مقاومت - ایران آزاد، ۱۰۰۰ اشرف

آخوند محسن رهامی: شکست‌خوردگان انتخابات با حملات تروریستی تهران تسویه‌حساب سیاسی نکنند

در ادامه جدال باندهای حکومتی بر سر حادثه روز چهارشنبه تهران، آخوند محسن رهامی از باند روحانی گفت: شکست‌خوردگان انتخابات با حملات تروریستی تهران تسویه‌حساب سیاسی نکنند.وی با اشاره به ذوق‌زدگی باند خامنه‌ای و سپاه پاسداران ، افزود: بعد از این حادثه، برخی از رقبا شادی را آغاز کردند و برقراری امنیت توسط دولت را زیر سؤال بردند. در همه جای دنیا این حوادث باعث وحدت می‌شود ولی کسانی که در انتخابات (شکست خوردند) تلاش می‌کنند از این نمد کلاهی برای خودشان بدوزند.از سوی دیگر، مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای و سپاه پاسداران به بهره‌برداری از حوادث روز چهارشنبه علیه باند رقیب ادامه می‌دهند.پاسدار گنجی، گرداننده روزنامه سپاه پاسداران نوشت: حفره امنیتی امروز احتمالاً بی‌تأثیر از انتخابات و پیامدهای پس از آن نیست.احمد توکلی عضو سابق مجلس رژیم از باند خامنه‌ای پس از حادثه تهران گفته کسانی را که با اعزام نیرو به سوریه مخالف بودند به باد حمله گرفت. آخوند نبویان نیز این حادثه را نتیجه مذاکرات آخوند روحانی با غرب عنوان کرد
همچنین آخوند فاطمی از گردانندگان یک ارگان وابسته به خامنه‌ای گفت: برجام کشور را به سمت جنگ نزدیک می‌کند و این ره ابتدایی ماجرا است

الیوت انگل رژیم آخوندی را حامی تروریسم جهانی معرفی کرد

الیوت انگل رهبر دموکراتها در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در تهران، رژیم آخوندی را حامی تروریسم در جهان معرفی کرد.الیوت انگل نوشت: من حمله تروریستی در تهران را مانند هر حمله تروریستی دیگر محکوم می‌کنم.من همیشه گفته‌ام که دعوای آمریکا با مردم ایران نیست بلکه با رژیم ایران است.وی با تأکید بر این‌که مردم ایران نباید تحت تهدید تروریسم و بنیادگرایی که توسط رژیم حمایت می‌شود زندگی کنند افزود: رژیم ایران باید بداند که حمایت آنها از تروریسم، چه تاثیرات مخربی بر دیگر کشورها تحمیل کرده است
الیوت انگل رژیم آخوندی را حامی تروریسم در جهان معرفی کرد from Simay Azadi on Vimeo.

سازمان همکاری شانگهای - دست رد ۹ باره بر سینه رژیم آخوندی

درحالی‌که دیکتاتوری خامنه‌ای تلاش زیادی برای ورد و عضویت دائم در سازمان همکاری شانگهای به خرج داده است، اما بنابراخبار منتشره، عضویت دائم رژیم در این سازمان جهانی یکبار دیگر با شکست روبرو گردید.
سازمان همکاری شانگهای در اصل سازمانی میان‌دولتی است که با هدف همکاری‌های چندجانبه در زمینه‌های «امنیتی، اقتصادی و فرهنگی» تشکیل شده‌ است.این سازمان برای نخستین بار در سال ۲۰۰۱ توسط ۵ کشور چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان پایه‌گذاری گردید.عدم قبول عضویت دائم رژیم آخوندی در این سازمان اکنون قریب به ۹ سال است که به موضوع و دغدغه فکری حاکمیت تبدیل شده در حالی است که سال گذشته نیز پس از گذشت هشت سال از تلاش‌های مکرر دیپلماسی خامنه‌ای برای عضویت دائم در سازمان همکاری شانگهای، سران کشورهای عضو این سازمان بازهم با درخواست دیکتاتوری آخوندی مخالفت کرده و موضوع را به اجلاس امسال موکول نمودند.
در رابطه با اجلاس امسال که جواد ظریف، وزیر خارجه دیکتاتوری ولی‌فقیه برای شرکت در آن به آستانه در قزاقستان سفر کرده است، سخنگوی وزارت خارجه حکومت در پاسخ به این سؤال که آیا عضویت ایران در سازمان شانگهای در دستور کار اجلاس آستانه قرار دارد یا خیر؟ گفت: «ما همچنان عضو ناظر این سازمان هستیم، هرچند که درخواست ما برای عضویت دائم در سازمان شانگهای به آنها ارائه شده». (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۸ خرداد ۱۳۹۶)
ترجمان این جملات به معنای دست رد مجدد سازمان همکاری شانگهای بر سینه خامنه‌ای است. این کارگزار حکومتی در ادامه ضمن اعتراف به این واقعیت اضافه می‌کند: «عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای هنوز در دستور کار این سازمان قرار نگرفته و در اجلاس فعلی آستانه موردبررسی قرار نمی‌گیرد».
برخلاف تمامی ادعاهای رژیم، موضوع مشارکت و حضور دیکتاتوری سرکوبگر خامنه‌ای در سازمان همکاری شانگهای صرفاً از زاویه اقتصادی نیست، بلکه بیشتر موضوعاتی مانند «امنیت» و یا «نظامی» برای رژیمی که به‌شدت زیر ضربات منطقه‌ای و بین‌المللی قرار دارد، به‌یقین از الویت برخوردار می‌باشند. بدین‌سان حکومت ولی‌فقیه تلاش دارد تا با ورود به این سازمان، در عمل سدی دفاعی به دور خود کشیده و به در نهایت کشورهای عضو را نیز وارد ماجراجویی‌های تروریستی و یا صدور بنیادگرایی رژیم نماید.همچنین در زمینه اقتصادی تنها نظام آخوندی می‌تواند بر دوپایه تکیه نماید. نخست ورود به بازاری بنام «جاده ابریشم» و دیگر وجود «صندوق اعتباری» که از سوی این سازمان برای توسعه کشورهای عضو تعبیه شده است.براین منطق تلاش نظام آخوندی براین است تا از این طریق به درآمدهای میلیاردی برای ادامه بلوا، جنگ و هزینه‌های سنگین نظامی حکومت در سوریه، یمن، عراق و یا کمک به جریان‌های بنیادگرا برسد، امری که به‌یقین بر هیچ‌کدام از اعضاء این سازمان فرا منطقه‌ای پوشیده نیست.

آماده سازی های رژیم آخوندی برای اعدامهای جمعی بیشتر

رژیم ضد بشری ولایت فقیه خود را برای شمار بیشتری از اعدامهای جنایتکارانه و جمعی آماده می کند.بنا به گزارشها تنها در زندان مرکزی زابل ۳۰ تن از زندانیان حکم اعدامشان به تایید دیوان عالی رژیم آخوندی رسیده است.اکثر این زندانیان جوان هستند و زیر ۴۰ سال سن دارند و دو تن از آنها هنگام دستگیری زیر ۱۸ سال سن داشته اند. ۸۰ درصد زندانیان زندان مرکزی زابل از هموطنان اهل تسنن هستند. شرایط بهداشتی و غذایی این زندان بسیار وخیم و دژخیمان خامنه ای با زندانیان بشدت بدرفتاری می کنند.پیش از این اعضای مجلس آخوندی اعتراف کرده بودند که ۵۰۰۰ زندانی در زندانهای آخوندها در انتظار اعدامند
آماده سازی رژیم ضد بشری ولایت فقیه برای اعدامهای جمعی جنایتکارانه بیشتر from Simay Azadi on Vimeo.

پروين محمدي گفت اعتراض حق کارگران است

«دولت حق ندارد هم نان ندهد و هم دهانمان را ببندد»
پروین محمدی، فعال کارگری و نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، در واكنش به سركوب كارگران در ايران گفت: «دولت حق ندارد این همه بی‌حقوقی را به کارگران ایران تحمیل کند و جلوی فعالیت و اعتراضهای آن‌ها را بگیرد... حق ندارد هم نان ندهد و هم دهانمان را ببندد».وي تصريح كرد: به نظر من، بزرگترین مشکل کارگران ایران نداشتن حق اعتراض به این سطح از بی‌حقوقی‌هاست. در سال‌های اخیر با زدن اتهام امنیتی به کارگران معترض و بریدن احکام سنگین توسط قوه قضاییه، کل سیستم حاکم سعی دارد جلوی اعتراض به بی‌حقوقی‌ها را بگیرد.من فکر می‌کنم سازمان بین‌المللی کار باید به دولت ایران فشار بیاورد که کارگران حق داشته باشند بطور آزادانه تشکل‌های مستقل خود را در کارگاه ‌ها بوجود بیاورند

صادرات گازمجانی به خارج ایران و سیستان و بلوچستان در انتظار گاز

سایتهای حکومتی روز 20خرداد 96 گزارش کردند «صادرات گاز مجانی از ایران به ترکیه» باعث ایجاد شوک بزرگی در میان مردم ایران به‌ویژه مردم محروم در منطقه سیستان و بلوچستان شد
همواره در حاکمیت آخوندها مردم ایران متحمل ضررهای هنگفتی شده‌اند و موضوع ارسال گاز مجانی از آن شمار است در حالیکه اکثر شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان از سیلندر گاز جهت مصارف خود استفاده می‌کنند.
وزیر‌ سابق نفت رژیم در یک مصاحبه با روزنامه‌های حکومتی به صادرات گاز مجانی به کشورها اعتراف کرد و گفت: «به‌دلیل آن که آقایان نتوانستند به درستی از حق ملت ایران دفاع کنند دادگاه رأی به نفع دولت ترکیه داده و طی این قرارداد باید به‌صورت رایگان به ترکیه گاز صادر کنیم».

جلسه استماع کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای مقابله با شبکه مالی حزب‌الله لبنان

در جلسه استماع کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا پیرامون مقابله با شبکه مالی حزب‌الشیطان لبنان وابسته به رژیم آخوندی، شرکت کنندگان تأکید کردند، هدف اصلی باید مقابله با دخالتهای و تروریسم رژیم آخوندی و به‌طور مشخص سپاه پاسداران باشد که حزب‌الله تنها بخشی از آن است.در جلسه استماع کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا پیرامون مقابله با شبکه مالی حزب‌الشیطان لبنان وابسته به رژیم آخوندی، شرکت کنندگان تأکید کردند، هدف اصلی باید مقابله با دخالتهای و تروریسم رژیم آخوندی و به‌طور مشخص سپاه پاسداران باشد که حزب‌الله تنها بخشی از آن است.
در این جلسه که روز پنجشنبه به‌ریاست ادرویس رئیس کمیته امور خارجی، برگزار شد، و اشرف‌نشانان در آن شرکت داشتند.
ایلیانا رزلهتینن رئیس زیرکمیته خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: «حزب‌الله شعبه‌یی از نیروی قدس است و خواسته‌های رژیم ایران را تأمین می‌کند».
تام گرت نماینده کنگره از حزب جمهوریخواه تأکید کرد: «حزب‌الله شاخه‌یی از درخت (رژیم) ایران است که ریشه‌های آن سپاه پاسداران است. از این‌رو برای حل مشکل در درازمدت، باید سپاه پاسداران را از میان برداشت».وی افزود: من حامی صلح و امنیت هستم و قویاً از تغییر رژیم در ایران حمایت می‌کنم
برد اشنایدر نماینده کنگره از حزب دموکرات هم در سخنانش، گفت: «ما باید رژیم ایران را به‌خاطر حمایت از تروریسم در سراسر جهان و اقداماتش در منطقه و در داخل ایران، مورد حسابرسی قرار بدهیم».
گزارشی از این جلسه که با حضور کارشناسان و مقامات پیشن دولت آمریکا به‌عنوان شهود برگزار شد:در شروع جلسه اد رویس رئیس کمیته امور خارجی در سخنان افتتاحیه خود، گفت: «ما گام‌های مضاعف و لازم را برای مقابله با حزب‌الله به‌عنوان یکی از تهدیدات بزرگ تروریستی در جهان مورد بررسی قرار می‌دهیم... سی سال است که این گروه هم‌چنان یک نیروی نیابتی (رژیم) ایران است و (رژیم) ایران هم‌چنان تأمین‌کننده اصلی مالی آن به‌شمار می‌رود... توافق اتمی، (این رژیم) را قادر ساخت که امکانات بادآورده بیشتری را برای حزب‌الله فراهم کند».
پس از آن تددویچ رئیس دموکراتها در زیرکمیته امور خاورمیانه و شمال آفریقا در سخنانش، تأکید کرد: «حزب‌الله یک سازمان تروریستی است که حملاتی را در چند قاره... انجام داده است. از بمب‌گذاری پادگان تفنگداران آمریکایی در سال 1983تا بمب‌گذاری مرکز یهودیان در آرژانتین در سال 1994؛ حملات تروریستی آن محدود به هیچ مرز جغرافیایی نبوده است... این گروه حمایت‌های قابل‌توجه نظامی از (رژیم) ایران دریافت می‌کند و به همراه سایر شبه‌نظامیان مورد حمایت (این رژیم)، به رژیم اسد در حملات ویران‌کننده‌اش علیه مردم سوریه کمک کرده است».
تد دویچ تصریح کرد: «هیچ آینده‌یی برای سوریه، با حضور نظامی دائم (رژیم) ایران و حزب‌الله، نمی‌تواند وجود داشته باشد... حزب‌الله مدت‌هاست که سالانه صدها میلیون دلار از (رژیم) ایران دریافت کرده است».
دکتر متیو لویت، مدیر برنامه ضدتروریسم و اطلاعات مؤسسه واشینگتن برای سیاست خاورنزدیک در سخنرانی افتتاحیه‌اش که در سایت رسمی کمیته امور خارجی کنگره منتشر شده، راه‌حلهای عملی برای مقابله با سوءاستفاده حزب‌الشیطان از سیستم مالی بین‌المللی را از جمله به این ترتیب برشمرد:
نام‌گذاری شمار بیشتری از نهادهای حزب‌الله از سرگیری تحریم‌های (رژیم) ایران به‌خاطر حمایت حکومتی از حزب‌الله؛ شامل اقدامات جدی‌تر علیه نهادهایی هم‌چون نیروی قدس و ماهان ایر و سایر نهادهای رژیم که در حمایت از تروریسم نقش دارند و تقویت هماهنگی‌ها و همکاریهای آژانس‌ها علیه شبکه تهدید (رژیم) ایران
مارا کارلین معاون دستیار پیشین وزیر دفاع آمریکا که یکی دیگر از شهود جلسه بود، تأکید کرد: «حزب‌الله... به‌طور فزاینده‌یی، به بخشی از نیروی قدس سپاه پاسداران (رژیم) ایران تبدیل شده است. امروزه این قاسم سلیمانی است که در مورد آینده حزب‌الله تصمیم می‌گیرد و نه حسن نصرالله... حزب‌الله هر کاری را که (رژیم) ایران بخواهد، در هر زمانی و فارغ از این‌که چه بهایی داشته باشد، انجام می‌دهد. (رژیم) ایران می‌خواهد تا آخرین نفر حزب‌الله در سوریه بجنگد... شیعیان لبنان... به‌طور فزاینده‌یی از حزب‌الله ناامید و مأیوس شده‌اند و حامیان کمی دارد... بسیاری فقط به‌خاطر پول به آن می‌پیوندند...»
پس از آن دیوید اشر از مشاوران پیشین وزارت دفاع و وزارت‌خارجه در سخنان خود توضیح داد که دولت اوباما به‌طور سیستماتیک واحدهای تحقیقاتی اجرای قانون را که در سراسر دولت فدرال روی مقابله با شبکه‌های تأمین مالی تروریسم رژیم آخوندی و حزب‌الله متمرکز بوده‌اند، به‌خاطر نگرانی‌اش از مختل‌شدن توافق اتمی، منحل کرد.
متیو لویت در بخش دیگری از این استماع تأکید کرد که نباید فقط حزب‌الله را هدف قرار داد؛ بلکه باید تصویر بزرگ‌تری رسم کرد (که شامل) اعمال (رژیم) ایران و شبکه گسترده آن است...
وی گفت: «حزب‌الله به‌شدت به (رژیم) تهران تکیه دارد... لذا ما نه تنها باید عوامل آن‌را هدف قرار بدهیم، بلکه باید عوامل و نهادهای (رژیم) ایران را که بر این روابط نظارت دارند، (هدف قرار بدهیم) ».
سپس ایلیانا رزلهتینن رئیس زیرکمیته خاورمیانه و شمال آفریقا در سخنان خود، اظهار داشت: «حزب‌الله از خطرناک‌ترین سازمانهای تروریستی جهان و مسئول شماری از وحشیانه‌ترین حملات تروریستی تاریخ است... حزب‌الله بیش از آن‌که شریک رژیم ایران باشد، شعبه‌یی از نیروی قدس سپاه پاسداران است و تمام خواسته‌های (رژیم) ایران را تأمین می‌کند؛ از جمله حمایت از رژیم جنایتکار اسد در سوریه».
همچنین نماینده کنگره اشنایدر گفت: «ما باید (رژیم) ایران را نه فقط به‌خاطر حمایت آن از تروریسم در سراسر جهان، بلکه همچنین به‌خاطر فعالیت‌هایش در سراسر منطقه و اقداماتش در داخل کشور، مورد حسابرسی قرار بدهیم».
پس از آن نماینده گارت در سخنان خود، خاطرنشان کرد: «سپاه پاسداران، کل بازار سیاه ایران را تحت کنترل دارد که بخش اعظم اقتصاد را تشکیل می‌دهد؛ (سپاه) تنها در بخش اقتصاد سیاه... کنترل منابع درآمدی بین 25تا 50میلیارد دلار در سال را دارد... ما در مورد حزب‌الله صحبت می‌کنیم؛ (اما) این شاخه‌یی از درختی است که باید آن‌را (رژیم) ایران نامید و ریشه‌های آن هم سپاه پاسداران است. (از این‌رو) اگر می‌خواهید مشکل را در درازمدت حل کنید باید سپاه پاسداران را از میان بردارید».وی در ادامه گفت که مردم ایران خواهان استقرار صلح و ثبات هستند، اما تا وقتی نیروهای سپاه با برخورداری از مصونیت به تظاهر کنندگان شلیک می‌کنند و آمریکا هم هیچ‌کاری در این رابطه انجام نمی‌دهد، نمی‌توانند از آن برخوردار بشوند.گارت سپس این سؤال را از شاهدان مطرح کرد: آیا قبول دارید که مشکل ریشه‌یی حزب‌الله، (رژیم) ایران است و مشکل ریشه‌ی در ایران هم سپاه پاسداران است؟کارشناسان حاضر به این سؤال پاسخ مثبت دادند.
جلسه استماع کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا – مقابله با شبکه مالی حزب الله from Simay Azadi on Vimeo.

گوهر برگزیده رسول خدا در آزمایش سنگین تر از عاشورا – مسعود رجوی ۱۳۷۷

العربیه:‌ حداقل ۳۰۰۰۰نفر در قتل‌عام زندانیان در سال ۶۷ اعدام شدند

العربیه در بخش انگلیسی خود در گزارشی از قتل‌عام بیش از 30هزار زندانی سیاسی گفت: سیستمهای قضایی و زندانهای رژیم ایران به‌طور مکرر به‌عنوان متدی برای ریشه کن کردن همه مخالفان سیاسی آن مورد استفاده قرار گرفته‌اند... در سال 67، هزاران تن از زندانیان مجاهدین خلق در زندانهای ایران محبوس بودند. در پایان روند بازجویی، وقتی همه سؤالها پرسیده شد قتل‌عام شروع شد. اما اکنون برخی منابع برآورد می‌کنند که حداقل 30000نفر در خلال قتل‌عام زندانیان در سال بدنام 67 اعدام شدند و عاملان این جنایت علیه بشریت، به‌طور موثری از مجازات گریختند در حالیکه تحت قانون بین‌المللی، آنها باید در دادگاه لاهه محاکمه می‌شدند.

هشدار زندانیان سیاسی در زندانهای اوین، گوهردشت ، فشافویه تهران بزرگ، زاهدان و اهواز

به سازمان عفو بین‌الملل؛ شورای حقوق‌بشر و همه نهادهای حقوق‌بشری
متن نامه زندانیان سیاسی در زندانهای اوین، گوهردشت ، فشافویه تهران بزرگ، زاهدان و اهواز:
«به دنبال اقدامات تروریستی که در مجلس و مصلای خمینی رخ داده؛ گویی که مائده‌ای آسمانی برای حاکمان جور و جنایت در ایران رسیده که همه چیز و همه کس را به آن نسبت دهند و محملی باشد برای مشروع جلوه دادن همه اقدامات جنایتکارانه خود در گذشته، حال و آینده‌ای نزدیک.
تلویزیون دولتی مستمراً حوادث اخیر را بهانه‌یی می‌کند برای توجیه همه کشتارهای قدیم و جدید.
این اقدامات که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی بیگناه شده؛ طراحی شده و برنامه‌ریزی شده توسط خودشان است تا فضای پرسشگری امروز جامعه ایران را نسبت به کشتارهای دهه 60را توجیه و رفع و رجوع کنند. این‌که این اقدامات اخیر واقعاً توسط 'متحد خودشان' داعش علیه خودشان صورت گرفته باشد تفاوتی در نتیجه امروز آنچه این روزها تلویزیون، رادیو و روزنامه‌ها تلاش به 'بازسازی' آن دارند نمی‌کند. از واکنشها و برنامه‌های مستمر تلویزیون و رادیوهای دولتی این خطر احساس می‌شود که
اولا: حکومت قصد دارد که این وقایع را محملی سازد برای توجیه جنایات خود در دهه 60و کشتارهای 67
ثانیا: هر گونه آزادیخواهی و حق‌طلبی، آزادی خواهان و غارت شدگانی که مطالبات صنفی_اجتماعی خود را دارند به بهانه چنین اقدامات تروریستی سرکوب و خفه کند.
ثالثا: همه پرسشگریهای امروز جامعه و جوانان ایران را تحت‌الشعاع فضای امنیتی خود ساخته کرده و از پاسخگویی سرباز زنند.
رابعا: تعداد اعدامها را افزایش می‌دهند و با یک دروغ بزرگ که ظاهراً 'داعش' (متحد خودشان در سوریه و عراق) هم مسئولیت آن را رسماً به عهده گرفته؛ دست به کشتار تعدادی دیگر از برادران اهل سنت بزنند.
لذا ما زندانیان سیاسی زندان اوین، گوهردشت ، فشافویه (تهران بزرگ)، زاهدان و اهواز پیشاپیش نسبت به خطری که متوجه این زندانیان و اعدام آنها به بهانه‌های واهی است به عفو بین‌الملل، شورای حقوق‌بشر و همه نهادهای حقوق‌بشری هشدار می‌دهیم چرا که این زندانیان سالها پیش به اتهامات واهی دیگری دستگیر شده‌اند از جمله این زندانیان عبارتند از:
سید جمال موسوی (بازداشت سال 1388)
برزان نصرالله‌زاده (بازداشت سال 1389)
عبدالرحمان سنگانی تایبادی (بازداشت سال 1388)
حسن بیات
علی ساعدی
خالد عبیداوی
زندانیان سیاسی در زندانهای اوین، گوهردشت ، فشافویه تهران بزرگ، زاهدان و اهواز
۱۹خرداد ۱۳۹۶
رو نوشت به:
دبیرکل سازمان ملل متحد
شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد
خانم عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه.

بازدید از موزه

گردهمایی بزرگ اسلامی-عربی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در رمضان (گزارش پایانی)

سخنرانی استاد جلال گنجه ای- مسئول کمیسیون مذاهب و آزادی ادیان شورای ملی مقاومت ایران
بسم الله الرحمن الرحیم
ماه مبارک رمضان رو به همه تبریک میگم ولی اگه اجازه بدهید یادآوری کنم که چرا ماه مبارک رمضان مبارک است و ماه رحمت است. فقط به این دلیل که در این ماه در شب قدر سازنده‌ترین مسئولیت به مسئولیت‌پذیر ترین فرزند انسان ابلاغ شد و با پیروزی دنبال شد قرآن به محمد صلوات الله و سلم علیه ابلاغ شد و در جهان آهنگ تغییر جاودانه‌ای پا گرفت که هم‌اکنون 14قرن می‌گذرد و شعاع این رحمت را مشاهده می‌کنیم به جاست یادآوری کنم که رسالت محمد ص رسالت یک فرد نبود و همه ما به صفت پیروان او در اون شب به رسالت گماشته شدیم والتکن منکم امه یدعون الی الخیر باشد که از شما امت و جریانی به‌وجود بیاید که به خیر دعوت می‌کند در این فرصت خیر جاودانه اجازه بدهید در تکمیل نکاتی که سخن وران این محفل راجع به سیاهی، تیرگی و شرور ولایت‌فقیه برشماردند توجه‌تان را جلب بکنم به یک اصل از اصول ولایت‌فقیه و بعد توضیحاتی رو روش بدم یک اصل پایه در نظریه ولایت‌فقیه عبارت از این اصل هست که: شریعت بدون قدرت حکومتی اجرا نخواهد شد هر کسی که با این سخن آشنا باشه می‌داند که این حرف یک طائفه یک مذهب نیست چون داعش و اشباه داعش هم عین همین حرف رو البته با 30سال تأخیر به زبان آوردند و اعلام کردند که {شرع الله لن تنفذ الا بسراح} به عبارت دیگر اگر در عمق قتلها غارتها، شرارتها، سلب امنیت از ملت ایران، سلب امنیت از ملل منطقه جستجو بکنیم عامل اصلی عبارت از این است که چیزی به نام دین و شریعت رو می‌خواهند با زور اعمال بکنند و پیش ببرند به این ترتیب به‌خصوص در شرایط کنونی دنیا که همگان از ما مسلمانها می‌خواهند که گفتمان متفاوتی روکه حقیت اسلام رو رحمت اسلام رو صلح طلبی اسلام رو منعکس بکنه بیان بکنیم در این شرایط تأکیدی که امشب این‌جا در نطق رئیس‌جمهور مقاومت ایران خانم مریم رجوی شاهد بودیم بهتر فهم میشه اگر اصل ولایت‌فقیه اصل داعشیزم اصل القاعده به اجبار پیش‌بردن و با زور همواره کردن راه قدرت چیزی است که اسمشو میگن اسلام آن بیان دیگر اون جایگزین اون حقیقت لگدمال شده عبارت است از لااکراه فی الدین و جالب هست که اگر به قرآن توجه بکینم می‌بینیم از روز آغاز به خود شخص محمد ص گویی اخطار داده میشه که ایمان با زور سامان پیدا نمی‌کند {افان تترک الناس حتی یکونوا مومنین} همه با این آیه آشنا هستیم آیا با اکراه و زور می‌خواهی ایمان رواج پیدا بکنه اصلاً دو تا ماهیت است ایمان باور است ایمان عشق و شور بر پایه باور آزادانه است به این ترتیب هست که از روز آغاز موجودیت رژیم خمینی در ایران وقتی که شعارحجاب اجباری رو مطرح کرد شعار معروف یا روسری یا توسری که رئیس‌جمهور کنونیش افتخار می‌کنه در جاری کردن این شعار از پیش قدمان بوده حالا اسمش شده رئیس‌جمهور معتدل از وقتی که این شعار نحس حجاب اجباری دراوایل موجودیت رژیم خمینی برملا شد ما می‌بینیم جریان ترقی خواه روشن آگاه مجاهدت کننده جامعه ایرانی در مقابل این شعار می‌ایسته و در تظاهرات بزرگ زنان ایران علیه حجاب اجباری مجاهدین خلق وسیعاً شرکت داشتند اگر دنبال این روح نفی اکراه رو بگیریم اگر با قرآن و با روش محمدی که در قرآن منعکس است و به آیه‌اش اشاره کردم توجه بکینم آنوقت برایمان روشن می‌شود که الازهر یا دیگر مراکز اسلامی جهان اسلام برای مطرح کردن یک گفتمان نوین علیه بنیادگرایی از کجا باید شروع بکنند از آزادی از لااکراه فی الدین از مطرود شمردن هر گونه متدین نمایی برای سلطه و قدرت، خوشبختانه ما امروز مشاهده می‌کنیم که در اثر جنایتهای وسیع و بی‌پرده‌ای که بنیادگرایی وحشی کنونی مرتکب شده زمینه‌های اجتماعی رو خیلی زیاد از دست دادن خیلی وحشت و نگرانی در میان جامعه نسبت بهشون داره شکل می‌گیره...

سپاه پاسداران بایستی به‌عنوان یک نیروی تروریستی و شریک داعش لیست‌گذاری شود

علیرضا جعفرزاده و مجید صادقپور با تلویزیون اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه درباره رژیم ایران مصاحبه‌یی انجام دادند.
علیرضا جعفرزاده درباره نمایش انتخابات رژیم گفت:‌ در ابتدا باید بگویم که انتخاب روحانی به‌معنی هیچ تغییری نیست و فکر می‌کنم که مردم جهان و از جمله مردم ایران پیش‌بینی می‌کنند که اوضاع بر همان منوالی که از گذشته تاکنون ادامه داشته ادامه پیدا کند. زیرا روحانی پرونده‌یی با 4سال ریاست‌جمهوری این رژیم را دارد و در پرونده او تعداد اعدامهایی است که بیش از دوران احمدی‌نژاد بوده است. تعداد اعدامها 3هزار نفر بوده که بسیاری از آنها اعدامهای علنی انجام شده است. وضعیت زنان و همچنین وضعیت اقلیتهای دینی، بسیار بدتر شده است.
وضعیت اقتصادی که روحانی در آن وعده‌های بسیاری داده بود و انگیزه اصلی در پشت مذاکرات (اتمی) با ایالات متحده و کشورهای 5+1بود چندان تغییری نکرده است. تورم هم‌چنان بالاست هم‌چنانکه نسبت بیکاری بسیار بالاست.
در ایران مردمی هستند که در گورها میخوابند. ما از کسانی صحبت می‌کنیم که در خیابانها میخوابیدند و الآن در گورها می‌خوابند و او به این وعده‌ها عمل نکرده است.
در نهایت این انتخابات نیست بلکه گزینش‌هایی است که طی یک عملیات تقلب اینطور وانمود می‌شود که این انتخاباتی مثل بقیه کشورها بوده است ولی مطلقاً اینطور نیست. زیرا کاندیداها زیر نظر “رهبر عالی“ مشخص می‌شوند و اوست که 4نفر یا 6نفر را مشخص می‌کند و سپس به مردم می‌گویند که کدام یک از اینها را می‌خواهید و چه فرقی می‌کند که این فرد شیخی با عمامه سفید مانند روحانی یا با عمامه سیاه مثل رئیسی باشد. همه آنها از این رژیم در تمامیت آن حمایت می‌کنند و می‌خواهند رژیم رهبر عالی“ را در ایران حفظ کنند.
بنابراین مردم ایران هیچ امیدی برای تغییر در دوران دوم روحانی حتی در خارج از ایران ندارند و او بعد از انتخابش گفت که او برنامه موشکی را ادامه خواهد داد و عملیات رژیم ایران در سوریه و عراق و یمن و جاهای دیگر را ادامه خواهد داد و بنابراین هیچ تغییری در ایران پیش‌بینی نمی‌شود.
مجید صادقپور : من فکر می‌کنم اصطلاح معتدل در رژیم ایران در اساس بی‌معنی است اگر ما به تاریخچه این رژیم نگاه کنیم می‌بینیم که تأسیس و ادامه این رژیم همیشه در ا رتباط با سرکوب مردم ایران بوده و از جمله در رژیم روحانی، همه مردم باید بیاد داشته باشند که روحانی بخشی از شورای امنیت رژیم ایران بوده است و او پیشینه امنیتی دارد. او نقش بزرگی در سرکوب و اعدامها در ایران داشته است. از جمله آنها کشتار سال 67است که طی آن 30هزار زندانی سیاسی به‌رغم این‌که مدت بازداشتشان به دلایل سیاسی تمام شده بود، کشته شدند. من هیچ تغییری را در رفتار و سیاستهای رژیم ایران نه فقط در رابطه با مردم ایران بلکه در سطح بین‌المللی و منطقه‌یی نیز پیش‌بینی نمی‌کنم. رژیم ایران سیاستهای ستیزه‌جویانه‌اش در 
رابطه با جامعه بین‌المللی دنبال خواهد کرد...

پاسدار اختلاس‌گر از زندان آزاد شد

رسانه‌های حکومتی گزارش دادند، یک سرکرده سپاه پاسداران به نام مسعود مهردادی که به‌عنوان متهم ردیف اول اختلاس 13هزار میلیارد تومانی در زندان به‌سر می‌برد، با سپردن وثیقه آزاد شده است.بر اساس این خبر، پاسدار مهردادی عضو هیأت مدیره بنیاد تعاون سپاه، و همزمان عضو هیأت مدیره بیش از ۴۰شرکت دیگر است.پیش از این خاوری مدیرعامل بانک ملی و متهم ردیف اول اختلاس سه هزار میلیارد تومانی با وساطت بستگان آخوند محسنی‌اژه‌ای از ایران خارج شد. همچنین مهدی عزیزیان قائم‌مقام سابق آستان قدس رضوی با کمک آخوند رئیسی و مشاورانش از ایران فرار کرد.

واکنشهای رژیم آخوندی در قبال مباحث سنای آمریکا برای تصویب قانون تحریمها

شکست درخواستهای مماشتگرانه برای به تعویق انداختن رأی‌گیری برای بررسی و تصویب لایحه دو حزبی اعمال تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی منجر به واکنشهای هراس‌آلود مقامات و باندهای حکومتی شد. باند روحانی که آرزوهای خود را با مشاهده 92 رای مثبت برای ادامه بررسی این لایحه برباد رفته می‌بیند از زبان ظریف به فغان در آمد:
تلویزیون رژیم- 18خرداد: ظریف گفت علاوه بر بیانیه نفرت انگیز کاخ سفید سنای آمریکا تحریمها را در حالی تصویب می‌کند که ایران با اقدامات تروریستی عناصر وابسته به آمریکا مقابله می‌کند.
سنای آمریکا طرح تحریم ایران را به‌عنوان ماده مقابله با اقدامات ثبات‌زدایانه ایران تصویب کرد.در صورت تصویب نهایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تحریمهای تروریستی قرار می‌گیرد.عبارت «سنای آمریکا درست در همان روزی که» یا «سنای آمریکا درست در ساعتهایی بعد از حمله داعش» کد مشترک سوز و گداز رسانه‌های هر دو باند حکومتی هستند که به‌دنبال آن از شکست پیشنهادهای مماشات جویانه سوز و گداز کرده‌اند:
سایت پاسدار محسن رضایی به‌نقل از خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت: به گزارش تسنیم، به‌دنبال وقوع حملات تروریستی در تهران و درخواست تعدادی از سناتورهای آمریکایی برای به تعویق انداختن رأی‌گیری بر سر طرح جدید تحریم ایران، اکثریت نمایندگان سنا رأی به پیگیری دستور کار این مجلس طبق برنامه از پیش تعیین شده دادند. تعدادی از نمایندگان سنا، اغلب سناتورهای دموکرات، پیشتر با این استدلال که پس از حوادث صبح چهارشنبه در پایتخت ایران، رأی‌گیری برای تحریم‌های جدید علیه آن کشور نامناسب است، خواستار به تعویق انداختن جلسه تا هفته آینده شده بودند. (سایت پاسدار رضایی، تابناک 18 خرداد 96)
سنای آمریکا 100عضو دارد که در نهایت پس از رأی‌گیری، تنها 7سناتور با برگزاری جلسه رأی‌گیری بر سر لایحه تحریم‌های جدید علیه ایران مخالفت کردند و 92نماینده رأی به پیشبرد لایحه دادند.خبرگزاری حکومتی ایلنا از باند روحانی نیز سوز و گداز کرد «سنای آمریکا در روزی که حمله‌های تروریستی در تهران ۱۳کشته و بیش از ۴۰مجروح بر جای گذاشت، قانون وضع تحریم‌های جدید علیه ایران را به تصویب رساند». خبرگزاری حکومتی ایلنا 18 خرداد 96
خبرگزاری بسیج وابسته به سپاه پاسداران نوشت: «درست ساعتهایی بعد از حملات تروریستی داعش در تهران، فرایند پیشبرد لایحه تحریم ایران به بهانه فعالیت‌های موشک بالستیک و سابقه حقوق‌بشری و حمایت از گروههایی که واشینگتن آنها را تروریستی می‌داند را آغاز کردند». بسیج نیوز 18 خرداد 96
یک روز نامه باند خامنه‌ای هم با اشاره به پیآمد تحریمها نوشته است: «اکنون ترامپ در حالی در رأس امور آمریکا قرار گرفته که بر یک جمله کلیدی تأکید دارد و آن بازنگری در ابعاد برجام و عدم لغو تحریم‌ها و در عین‌حال سوق دادن نظام به دادن امتیازاتی در منطقه است». (روزنامه حکومتی سیاست روز18 خرداد 96)
گزارشی از واکنشهای رژیم آخوندی در قبال تصویب تحریمهای جدید توسط سنای آمریکا from Simay Azadi on Vimeo.

سر‌و‌ته یه کرباسن - آشنایی با کارنامه نمیرالدوله نظام جنتی لعنتی –۱۹ خرداد ۱۳۹۶

در خاطره روزها – تقویم نوشتاری رخدادهای هجدهم خرداد

جمعه، خرداد ۱۹، ۱۳۹۶

گزارش ماهانه کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت - می 2017

مقدمه
ماه مه با دو تحول عمده در جامعه ایران رقم خورد، یکی انتخابات و همه فعل و انفعالات حول آن و دیگری اعتراضات گسترده به غارت اموال مردم، که زنان در هر دو صحنه نقش فعالی در رویارویی با رژیم ایفاء کردند.در جریان مناظره های مربوط به نمايش انتخابات در ایران در ماه گذشته گوشه هايي از وضعيت وخيم زنان تحت حاکمیت ملایان افشاء گرديد.به عنوان نمونه در يكي از مناظره هاي انتخاباتي، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دوره روحاني اعتراف كرد كه در ايران ‏«زنان نه حرمت‌شان رعایت شده نه حقوق‌شان» و تأکید کرد که ۴۹درصد جمعیت «کنار گذاشته» شده اند. تلويزيون حكومتي – ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
در نمونه اي ديگر، محمد حقانی رئيس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران در پاسخ به ادعای قالیباف شهردار تهران در مناظره انتخاباتی، تصریح کرد: «حضور یک زن در بین مدیران ارشد شهرداری تهران، بیشتر اقدامی نمادین و نمایشی برای فرار از این واقعیت است که گفته نشود سهم زنان از مسئولیت های رده بالای شهرداری تهران صفر درصد است!». (وبسايت حكومتي انتخاب – ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
از طرف ديگر، روزنامه حكومتي ايران طي مقاله اي که بعداز انتخابات در تاريخ ۸ خردادماه، منتشر شد از كاهش ۳۶درصدی زنان راه يافته به شوراها در ۳۱مركز استان خبرداد و آن را در مقایسه با دوره قبل «کاهش چشمگیری» دانست. به طوری که تعداد زنان راه یافته به شوراهای شهر از ۶۶نفر در دور چهارم به ۴۲ نفر در دوره اخیر رسیده است.در این میان اما زنان ایران فعالانه به تحریم انتخابات نمایشی رژیم پرداختند و از زندانیان در بند تا مادران شهیدان و زندانیان سیاسی اعلام کردند که به قاتلان جوانان ایران رأی نخواهند داد.زنان همچنین نقش فعالی در کمپین های اپوزیسیون و حمایت از رئیس جمهور برگزیده مقاومت مریم رجوی و فراخوان به سرنگونی رژیم ایفاء کردند که خشم و واکنشهای وسیعی از سوی رژیم در رسانه ها و مطبوعات برانگیخت.از سوی دیگر روزهای انتهایی ماه مه با اعتراضات گسترده زنان در شهرهای مختلف کشور در اعتراض به غارت اموالشان از سوی شرکت های اعتباری متعلق به سپاه پاسداران رقم خورد. زنان در این اعتراضات شهامت و از خودگذشتگی خاصی از خود نشان دادند 
  نقض سیستماتیک حق حیات
اعدام، قتل های خودسرانه، مرگ در حبس، و حکم های اعدام
صبح ۱۳ ارديبهشت، دو زن در زندان گوهردشت كرج اعدام شدند. از هويت آنها خبري منتشر نشده است. با اعدام اين دو تن، آمار زنان اعدام شده در دوره روحاني، به ۷۷ تن رسيد
رفتار غیرانسانی و مجازاتهاي بيرحمانه
۴ تن از فعالين مدني زن در تهران به اتهام شرکت در يك تجمع اعتراضی، هر يك به ۹۱روز حبس و ۳۰ ضربه شلاق محكوم شدند. دادگاه آنها در ۱۳ ارديبهشت ۹۶ برگزار شد. هويت این فعالین ناهید بابازاده، بهارک آذرنیا، زهرا شفیعی و ملیکا کاوندی عنوان شده است.در یک اقدام تکاندهنده از سوی قضائیه، يك زن جوان در تهران به اتهام ارتباط با يك مرد غريبه، به ۷۴ ضربه شلاق و دو سال شستن مرده ها، محكوم شد. هويت وي، مينا ۳۵ ساله عنوان شد. (روزنامه حكومتي ايران – ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
شرایط زندان
آخرین روز ماه مه آخرین روز اعتصاب غذای آتنا دائمي، فعال حقوق كودكان را رقم زد. وی از روز ۱۹فروردين ۹۶ در اعتراض به حكم غيرقانوني حبس خواهرانش، دست به اعتصاب غذا زد. با برگزاری دادگاه و اعلام تبرئه انسیه و هانیه دائمی، خانم دائمی بعد از ۵۴ روز به اعتصاب خود پایان داد.سازمان عفو بين الملل در پايان اولين ماه اعتصاب او در ۱۹ ارديبهشت ۹۶ يك بيانيه اقدام فوري صادر كرد و خواستار رسيدگي به وضعيت وي گرديد.در عين حال، زندانی سیاسی کرد زینب جلالیان در زندان خوی دست به اعتصاب درمانی زد.امیرسالار داودی وکیل زینب جلالیان طی نامه ای به دادستان کل کشور ضمن ابراز نگرانی شدید از وضعیت سلامتی خانم جلالیان، یک بار دیگر بر مسئولیت مقامات زندان خوی و مقامات امنیتی و قضایی 
...شهرستان خوی در خصوص تضمین سلامتی روحی و جسمی وی تأکید کرد