پنجشنبه، خرداد ۱۸، ۱۳۹۶

خبرگزاری حکومتی میزان: تلاش جریانی برای تغییر جایگاه جلاد و شهید

خبرگزاری دستگاه قضایی رژیم، در رابطه با اظهارات غیظ آلود خامنه‌ای به‌خاطر شکست مهندسی‌اش در شعبده انتخابات گزارشی تحت عنوان «تلاش جریانی برای تغییر جایگاه جلاد و شهید» منتشر کرد و نوشت: عده‌یی برای تخریب و تخطئه چهره (نظام) پای دهه 60 را هم به میان کشیدند... آنها حتی ابایی هم نداشتند که جای «جلاد» و «شهید» را عوض کنند!
کلید این وارونه در مرداد 95 زده شد؛ زمانیکه فایل صوتی مرداد 67مرحوم منتظری منتشر شد؛ (این فایلصوتی)درست زمانی منتشر شد که عناصر و رسانه‌های ضدانقلاب به‌مناسبت سالگرد اعدام (مجاهدین)، فضاسازیهای تکراری خود را علیه نظام تدارک دیده بودند. همچنین در آن برهه، (مجاهدین) در پاریس همایش برگزار کرده بودند
خبرگزاری دستگاه قضایی خامنه‌ای همچنین درباره اعتراض آیت‌الله منتظری به خمینی به‌خاطر اعدامها، نوشت: دفاع‌های نابخردانه منتظری از (مجاهدین) به تقابل و مکاتبات او با (خمینی) انجامید. سه دهه بعد نیز این سینه چاکی‌ها، دستمایه کینه توزی علیه (خمینی) و نظام شد.سرکرده باند مؤتلفه درباره اعتراف خامنه‌ای به شکست شعبده انتخاباتی رژیم در مقابل شعار نه جلاد نه شیاد، و دفاع وی از جنایات رژیم در دهه 60 گفت: این گفته خامنه‌ای، هشدار دهنده ماست که گفت، مراقب باشید جای شهید و جلاد در دهه 60 عوض نشود، کسانی که دهه 60 را دهه اوج اعدام و زندان نامیدند باید شناسایی و به مردم معرفی شوند و پاسخگوی این مواضع دشمن‌پسند باشند.حبیبی افزود: برخی در رقابتهای انتخاباتی، سخنان ناروا گفته‌اند. دهه 60 یک دهه به یاد ماندنی در تاریخِ (نظام) است.
https://www.mojahedin.org/news/199829/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر