یکشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۶

اعتراضات اقشار مختلف مردم علیه چپاول و ستم رژیم آخوندی

شهرهای میهن همچنان شاهد اعتراضات اقشار مختلف مردم علیه چپاول و ستم رژیم آخوندی است.
روز شنبه در تهران شرکت‌کنندگان در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال ۹۶، در یاسوج رانندگان تاکسی بی‌سیم، در امیدیه اهواز غارت شدگان موسسه حکومتی آرمان، در شوش کارگران بازنشسته مجتمع کشت و صنعت هفت تپه، در زنجان‌ کارگران اخراج شده شرکت کالسمینو اهالی منطقه انگورا، دست به اعتراض زدند.
روزهای پنجشنبه و جمعه نیز، تاکسی داران پارس آباد ، کارگران شهرداری جهرم ، رانندگان حامل بار در پایانه مرزی مهران، و کسبه و اهلی بازار مرزی پیله سوار، اعتراض و اعتصاب کردند.

جوانان و اهالی روستای قبرقیصر و حومه شهر لیکک، در یک حرکت اعتراضی نمایش جمعه رژیم در این شهر را بهم زدند.
آنها در حالیکه آخوند افروغی در حال اجرای خطبه بود با باز کردن پلاکاردی به آلودگی محیط زیست و هوای ناسالم اعتراض کردند و نمایش جمعه را مختل کردند.در امیدیه جمعی از غارت شدگان توسعه(آرمان) در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزارکردند.در یاسوج نیز صبح روز شنبه ۱۳خرداد رانندگان تاکسی بی‌سیم در این شهر؛ دراعتراض به اخذ هزینه‌های اضافی از رانندگان دست به تجمع زدند
در زنجان نیز صبح امروز کارگران اخراج شده شرکت کالسمین تولید کننده شمش روی و اهالی منطقه انگوران زنجان در اعتراض به اخراج خود و به‌کارگیری کارگران غیر بومی روبروی این کارخانه تجمع کردند.
روز شنبه ۱۳خرداد جمعی از مالباختگان موسسه آرمان در مقابل فرمانداری امیدیه تجمع اعتراضی برگزارکردند.
دیکتاتوری آخوندی وحشت زده از فوران اعتراضات مردمی نسبت به پیامدهای بحران بیکاری هشدار میدهد.رئیس دفتر ولی فقیه ارتجاع آخوند محمدی‌گلپایگانی گفت معضل بیکاری غوغا می کند. اسدالله عسگراولادی عضو باند فاشیستی موتلفه نیز نسبت به پیامدهای بیکاری هشدار داد و گفت:‌ اگر دولت نتواند نیاز شغلی ۵ تا ۶ میلیون نفر از این افراد را مهیا کند، با چالش بزرگتری مواجه خواهد شد و بی‌شک سال ۹۶ سال سختی برای دولتمردان خواهد بود.وی تاکید کرد: اگر از این ۵ میلیون نفر فارغ التحصیل دانشگاهی حداقل ۲ تا۳ میلیون سر کار نروند اقتصاد کشور با تهدید ورشکستگی مواجه خواهد شد.
حرکتهای اعتراضی مردم علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی from Simay Azadi on Vimeo.
هشدار نسبت به بحران بیکاری در وحشت از قیام from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر