دوشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۹۶

اعتراف پاسدار رضایی در مورد دادن آماده‌باش به لشکرهای سپاه در وحشت از حمله مجدد مجاهدین به داخل کشور

چند روز از وضعیت بیماری امام گذشته بود به ذهنم آمد که ممکنه یک وقت منافقین بخواهند از مرزهای غربی کشور همون عملیات مرصاد اینها دوباره بخواهند تکرار بکنند.پاسدار محسن رضایی سرکرده سابق سپاه پاسداران در گفتگو با شبکه 2تلویزیون رژیم 13خرداد 96به وحشت رژیم از حمله مجدد مجاهدین به داخل کشور همزمان با مرگ دجال در سال 68اعتراف کرد و گفت: احمد آقا با من تماس گرفتند تقریباً یک روز یا کمتر از یک روز قبل از رحلت امام، فرمودند حال امام خوب نیست، شما مراقبت بیشتری داشته باشید ما اونموقع که چند روز از وضعیت بیماری امام گذشته بود به ذهنم آمد که ممکنه یک وقت منافقین بخواهند از مرزهای غربی کشور همون عملیات مرصاد اینها دوباره بخواهند تکرار بکنند و لذا من بلافاصله که احمد آقا این رو گفت یک فالکن هواپیما گرفتم و رفتم کرمانشاه و از اونجا رفتم تو قرارگاه خط مقدم و همه لشگرهای سپاه رو آماده‌باش دادم که خب ساعت حدودهای یازده شب به من گفتند که امام از دنیا رفتند... تماس گرفتم با دفتر امام، مرحوم... طاهری خرم‌آبادی گوشی رو برداشت و گفت آره این خبر درسته و آقا هم اینجا هستند من مقام معظم رهبری که اونموقع رئیس‌جمهور بودند گرفتم و باهاشون صحبت کردم به ایشون گفتم من الآن کرمانشاه هستم شما نگران نباشید ما مرزها رو در کنترل داریم شما مراسم ترحیم رو پیگیری بکنید
پاسدار رضایی: وحشت خامنه ای از حمله مجاهدین from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر