جمعه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۶

شکایت حقوقی نظامیان مجروح آمریکا در فلوریدا علیه رژیم ایران

نظامیان مجروح و خانواده آنها و همچنین خانواده نیروهای نظامی و پیمانکاران آمریکایی کشته شده در عراق، شکایت و دادخواست حقوقی را علیه رژیم آخوندی در فلوریدا به ثبت رساندند.
این شکایت حقوقی با استفاده از قانونی صورت گرفته است که به قربانیان تروریسم در خارج از آمریکا اجازه درخواست غرامت در دادگاههای آمریکایی را می‌دهد و قربانیان می‌توانند از رژیم حامی تروریسم درخواست غرامت کنند.
دادخواست ثبت شده، رژیم ایران را متهم می‌کند در جریان جنگ در عراق اقدام به عضوگیری، آموزش و تأمین مالی تروریستهای عراقی کرده و آنها را با بمبهای کنار جاده‌یی تأمین کرده و به این تروریستها برای کشتن شهروندان آمریکایی جایزه پرداخت می‌کرده است.
یک دفتر حقوقی مستقر در شهر پنسیکولا در شمال فلوریدا یکی از شش دفتر حقوقی آمریکایی است که در این شکایت حقوقی علیه رژیم ایران شرکت دارند.
مایک پاپانتونیو یکی از وکلای شاکیان گفت اینها خانواده‌هایی هستند که عضوی از خانواده خود را از دست داده‌اند و یا کسانی هستند که پا یا دست خود را در تهاجمات تروریستی حمایت شده توسط رژیم ایران از دست داده‌اند، این حملات در مدتی صورت گرفته است که قربانیان نقش حافظ صلح در عراق را داشته و درگیر عملیات نظامی نبوده‌اند بلکه نقش حافظ صلح داشته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر