دوشنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۹۶

شقه رژیم: حمله به روحانی در خبرگزاری سپاه پاسداران ۳۰ اردیبهشت۹۶

خبرگزاری سپاه پاسداران ، می‌نویسد:‌ (روحانی) وقتی مشاهده کرد که عمل چهار ساله رأی را به 51 درصد قبلی هم نمی‌رسد از برائت از اعدام (مجاهدین) تا به کارگیری بیت (خمینی)، از بی‌بی‌سی فارسی تا آمدنیوز، از ظریف تا خاتمی و از تدلیس عوام‌فریبی تا حمله به نهادهای دیگر، از چنگ‌اندازی به‌صورت نظام تا تهدید وحدت ملی، از تولید دهها مسأله حقوق‌بشری برای تشدید تحریم‌های غیرهسته‌یی تا بیرون کشیدن هاشمی از قبر و غیره در دستور کار قرار داد.
خبرگزاری سپاه پاسداران می‌افزاید:‌ (روحانی) در عین شعار: «تحریم‌های غیرهسته‌یی را هم برمی‌دارم»، به‌عنوان مقام عالی‌رتبه کشور، دهها مسأله حقوق‌بشری برای تشدید تحریم‌های غیرهسته‌یی تولید کرد که می‌توان از آن به آزاد نبودن جوانان، دانشگاهها، زنان و اعدام و زندان نام برد... . او با حملات به صدا و سیما، قوه قضاییه و نیروهای مسلح کلاه گشادی را بر سر رأی‌دهندگان گذاشت و آنان را از پرونده خالی و برنامه آینده دور کرد.
خبرگزاری سپاه پاسداران در حمله به رئیس‌جمهور رژیم اضافه می‌کند: این هنر روحانی است که ابلاغیه تفکیک زن و مرد در نهادها و ادارات توسط دولت ایشان ابلاغ شود اما با صراحت اعلام کند «با تفکیک جنسیتی مخالفیم» و رقیب را به دیوارکشی بین زن و مرد متهم کند. این هنر روحانی است که در عین چرخش کلیپ مشاجره وی با چمران در مجلس درباره تقاضای اعدام در نمازجمعه و همچنین تهدید بدحجابان، نظام را متهم به 38سال اعدام و ممانعت از آزادی‌های اجتماعی کند.
خبرگزاری سپاه پاسداران همچنین نوشته است: نیروهای (نظام) منبعد روحانی را با الفاظی هم‌چون «جناب روحانی»، «آقای روحانی» و «دکتر روحانی» خطاب خواهند کرد و هرگز احتیاطاً لفظ «حجت‌الاسلام» را دیگر استفاده نخواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر