دوشنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۹۶

اعتراف به خرید و فروش کرسی‌های شورای شهر قلابی تهران با قیمتهای میلیاردی

بر اساس اعترافات مهره‌های دست‌اندرکار در شورای قلابی شهر تهران کرسی‌های این شورا تا 2میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود. این موضوع که با نمونه‌های بسیار در رسانه‌های حکومتی بازتاب می‌یابد فساد افسار گسیخته نهادینه شده در ارگانهای این رژیم را به‌خوبی از زبان خود آنها بیان می‌کند.
خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس 7اردیبهشت 96 در گزارشی به بخشی از این نمونه‌ها اشاره می‌کند:
این گزارش می‌نویسد: «اعضای شورای شهر در چهار سال حضور در شورا نزدیک به ۲۴۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند ولی این کرسی‌ها گاهی از سوی لیست امید به قیمت ۲ میلیارد تومان خرید و فروش شد، آیا قصد فقط خدمت به مردم است؟»
فاطمه دانشور عضو شورای قلابی شهر تهران به یکی از رسانه‌ها می‌گوید: «برای این‌که مرا در لیست امید در پنجمین دوره انتخابات شوراها قرار دهند تقاضای 2 میلیارد تومان کردند و چون این پول را ندادم اسم مرا از لیست خط زدند».
پیش از این نیز الهه کولایی ازتجمع باند اصلاح‌طلبان قلابی در مصاحبه‌یی با یکی از رسانه‌ها اعلام کرد: «به هر حال افرادی که از امکان مالی و ارتباطات خوبی برخوردارند و چنین امکاناتی برای آنها فراهم است، قطعاً نسبت به بقیه افراد شانس بیشتر و بهتری برای حضور در همه لیست‌های انتخاباتی دارند.» وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: «همیشه پول و قدرت در حوزه سیاست تأثیرگذار هستند. برخی کاندیداها از طریق رانت وارد لیست امید شدند و من این مسأله را تکذیب نمی‌کنم.
یکی دیگر از کاندیداهای این شورای قلابی در شهر تهران گفت: «برای لیست‌های ناشناخته بین 20 تا 50 میلیون و برای لیست‌های شناخته شده بالغ بر 300 میلیون پول می‌خواستند».
این اعترافات که فقط مشتی از خروار است نشان می‌دهد که چطور در رژیم ولایت‌فقیه همه چیز وسیله‌ای برای چپاول و غارت و داد و ستد است و آنچه که همواره قربانی است مردم و معیشت آنهاست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر