چهارشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۶

پیامهای حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران توسط لرد کارلایل و لرد کلارک

لرد کارلایل و لرد کلارک اعضای برجسته مجلس اعیان انگلستان، طی پیام‌هایی، حمایت خود را از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در روز شنبه ۱۰تیر ۹۶ (اول ژوئیه ۲۰۱۷) اعلام کردند
لرد کارلایل در پیام خود گفت: این یک گردهمایی سرنوشت‌ساز و مهم است... و من در راستای برقراری حکومت جدیدی در ایران که امیدوارم افراد مسئولی هم‌چون خانم رجوی بر آن حکمرانی کنند به شما می‌پیوندم
لرد کلارک نیز تأکید کرد: گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در راستای روشن نگه‌داشتن مشعل آزادی‌های دموکراتیک برای مردم ایران، از اهمیت حیاتی برخوردار است... پیام (ما به این گردهمایی)، تحقق تغییر رژیم و پایان دادن به سرکوب و اعدام (در ایران) است
پیام لرد کارلایل
شما یک گردهمایی سرنوشت‌ساز و مهم (در پیش دارید)... سال‌هاست که من از شما و خانم رجوی و جنبش (او) در اهدافش برای تبدیل ایران به یک کشور مسئول حمایت کرده‌ام. انتخابات اخیر (رژیم ایران)، زخم‌هایی را که (این رژیم) به‌وجود آورده، کاهش نداد... (در ایران) یک حکومت دموکراتیک، آزادی، برابری زن و مرد و فرصت برای تحصیل فارغ از پیشینه (افراد) وجود ندارد. بلکه دسته‌یی از افراد برخوردار از امتیازات ویژه... حاکم هستند. من در راستای اصلاح سریع (وضعیت) ایران و برای حکومتی جدید که امیدواریم افراد مسئولی هم‌چون خانم رجوی بر آن حکم‌رانی کنند به شما می‌پیوندم؛ کسانی که از اهداف سیاسی واقعی برخوردار هستند
پیام لرد کلارک
من خاطرات بسیار خوبی از گردهمایی‌های قبلی ( مقاومت ایران) دارم که بیش از 100هزار نفر در آن مشارکت داشته‌اند... اهمیت این گردهمایی این است که به جهان گفته شود، افرادی که در آنجا از سراسر جهان آمده‌اند، می‌توانند آنچه را که در ایران می‌گذرد افشا کنند؛ سرکوب و اعدام و نمایش انتخابات. گردهمایی پاریس جهت روشن نگه‌داشتن مشعل آزادی‌های دموکراتیک برای مردم ایران، از اهمیت حیاتی برخوردار است... همه شرکت کنندگان حمایت خود را از خانم رجوی و سازمان مجاهدین در تلاششان برای تغییر رژیم در ایران ابراز می‌کنند... انتظار دارم دوستان من در پاریس درباره مدره ‌نامیدن روحانی هم... صحبت کنند. هر کس که به تاریخچه روحانی اشراف داشته باشد، نمی‌تواند او را «مدره» تلقی کند. در دوران ریاست‌جمهوری او اعدام‌های گسترده‌یی صورت گرفته است. یکی از موضوعاتی که امیدوارم در گردهمایی پاریس مطرح شود، نگاهی مجدد به قتل‌عام سال 1988 است. این فرصتی است تا به 100هزار (شرکت‌کننده) و به جهان گفته شود که (مسئولان این قتل‌عام) هم‌چنان در قدرتند... امیدوارم با فعالیت‌های بین‌المللی... ، امکان (گشودن پرونده‌هایی در ارتباط با) جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت (در این رابطه) فراهم شود
برای خانم رجوی و سازمان مجاهدین بهترین آرزوها را دارم؛ می‌دانم که همکاران من از انگلستان، پیام لازم را به (گردهمایی پاریس) خواهند رساند: تحقق تغییر رژیم و پایان دادن به سرکوب و اعدام توسط... این افراد پست که بر ایران حکومت می‌کنند. پیامم به شما این است: امیدوارم (گردهمایی) خوبی داشته باشید و هم‌چنان که یکی از همکاران فقید من گفت: ایران روزی آزاد خواهد شد
https://www.mojahedin.org/news/199412
لرد کارلایل و لرد کلارک – مجلس اعیان انگلستان – حمایت از گردهمایی from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر