چهارشنبه، آبان ۰۲، ۱۳۹۷

تحریم دو تن از سرکردگان نیروی تروریستی قدس توسط خزانه‌داری آمریکا

دو تن از عوامل نیروی تروریستی قدس توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم و لیست‌گذاری شدند.
استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره لیست‌گذاری پاسدار اسماعیل رضوی و پاسدار مصطفی مهاجری» گفت: فراهم کردن آموزش نظامی، تأمین مالی و تسلیحات از سوی رژیم ایران نمونه دیگری از دخالتهای منطقه‌یی و حمایت رژیم ایران از تروریسم است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در اطلاعیه‌یی که روز سه‌شنبه اول آبان منتشر کرد، نام «اسماعیل رضوی» را که با «نام مصطفی مهاجری» نیز شناخته می‌شود، به فهرست افراد تحت تحریم خود اضافه کرد.
همچنین در این اطلاعیه آمده است «محمد ابراهیم اوحدی» که با نامهای «جلال اوحدی»، «جلال طاهری» و یا «جلال واحدی» نیز شناخته می‌شود، به این فهرست افزوده شده است.
وزارت خزانه‌داری می‌گوید این دو تن با نیروی قدس سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان طالبان مرتبط هستند.
اسماعیل رضوی متولد ۱۹۵۹ و محمد ابراهیم اوحدی، متولد ۱۹۶۳ است.
پیشتر، مقامات آمریکایی، جمهوری اسلامی ایران را متهم کرده‌اند که با گروه طالبان افغانستان در ارتباط است.
برایان هوک هماهنگ‌کننده اقدام علیه حکومت آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا، در پیامی از بروکسل، درباره سفر خود به کشورهای اروپایی، با اشاره به توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی مجاهدین در پاریس و نیز استرداد دیپلمات تروریست رژیم اسدالله اسدی، توسط آلمان به بلژیک گفت: در اروپا اخیراً یک توطئه بمب‌گذاری کشف شد و بلژیک اکنون دیپلمات مسترد شده رژیم (ایران) را دریافت کرده است؛ همه علائم نشان‌دهنده این است که این حمله دارای اثر انگشتان این رژیم است. این همان کاری است که این رژیم به‌مدت ۳۹سال در سراسر جهان انجام داده است.
هماهنگ‌کننده اقدام علیه حکومت آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا تأکید کرد: درخواست من حین دیدارم در اینجا در بروکسل این است که در لیست‌گذاری افراد و نهادهای رژیم ایران که در توسعه موشکی نقش دارند پیشرفتی به دست آوریم. ما بر این باوریم که همتایان اروپایی ما، با ارزیابی ما در قبال تهدید، اشتراک نظر دارند.
برایان هوک گفت: مقابله با رژیم ایران فقط در زمینه اتمی نیست، بلکه پرونده‌هایی نظیر موشکی، تروریسم، تأمین مالی تروریسم و حملات سایبری را نیز شامل می‌شود.
بیشتر بخوانید
وزارت خزانه‌داری آمریکا دو سرکرده نیروی قدس سپاه پاسداران را به لیست تحریم اضافه کرد from Simay Azadi on Vimeo.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر